Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
meisje_ schreef:Reusje: dushi had ip geen problemen gehad erna. Ik maakte me zorgen om een bultje onder het sneetje. Dit werd wel wat dikker na een aantal dagen maar kwam dus door het onderhuidse knoopje. Dit is overigens helemaal weggetrokken.
winnie03 schreef:Onze dierenarts vertelde dat poezen de eerste keer eigenlijk altijd in het voorjaar krols worden dus dat nestjes van dit jaar pas volgend jaar krols worden. Ik hoop van harte dat het waar is, dan kan onze man nog even doorgroeien voor hij eraan moet geloven
xFioon schreef:Wat een hip rompertje! Ik had eerst een kap, maar die was met een kwartier al af want ik kon het niet aanzien hoe ze overal achter bleef hangen en dan omviel.
Daarna een rompertje toen de wond er rood uit ging zien, maar dat bleek later dus een wondbreuk te zijn en een hoop ellende.
Pukkie wordt gewoon met 6 maand gecrastreerd, hoppa ben ik daar ook weer vanaf voordat hij mn huis onder gaat sproeien.
Sterkte Tinkertreas, wat een ellende.
Poekie en Pukkie zijn net jut en julliggen steeds overal samen en wassen elkaar
Maar elke avond tegen 12 als ik naar bed wil is het speel-half-uur
Kunnen ze dat niet even wat eerder doen ofzo?
Pelryo schreef:Naar dat de giardia terug is. Kan het echt zo vaak/veel terugkomen of heb je gewoon pech?
Ikke heeft vandaag los buiten gespeeld. Hij is nu 3 maanden. Hij vliegt overal heen en klimt in bomen. Genot om te zien.