Kittenkletstopic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 16:21

Is ze al krols geweest? Ginger is 8 maanden en volgens mij nog niet krols geweest. Ik wil haar ook nog niet laten helpen, misschien over een jaartje, ik zie het wel tegen die tijd. Met 6 maandjes mag tonic doei tegen zijn ballen zeggen lol

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 16:25

Ojee arme tonic hihi, nouja beter dat dan mini gin-tonics hihi (ziet kleine shotglaasjes voor zich..). Pips is nog niet krols geweest, hopelijk herstelt ze goed en groeit ze nog even een beetje door. Ik ben erg benieuwd in ieder geval!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 16:31

Noa is 5 maanden, volgens de dierenarts kan het met 6 maanden.
Geen idee of ze al krols is geweest, denk het niet.
Ze woog een maand geleden 1,29 kilo.

Mel is gesteriliseerd vlak voor ze bij mij kwam.

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 18:33

Onze dierenarts vertelde dat poezen de eerste keer eigenlijk altijd in het voorjaar krols worden dus dat nestjes van dit jaar pas volgend jaar krols worden. Ik hoop van harte dat het waar is, dan kan onze man nog even doorgroeien voor hij eraan moet geloven ~~}>

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 18:48

Reusje: dushi had ip geen problemen gehad erna. Ik maakte me zorgen om een bultje onder het sneetje. Dit werd wel wat dikker na een aantal dagen maar kwam dus door het onderhuidse knoopje. Dit is overigens helemaal weggetrokken.

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 19:05

meisje_ schreef:
Reusje: dushi had ip geen problemen gehad erna. Ik maakte me zorgen om een bultje onder het sneetje. Dit werd wel wat dikker na een aantal dagen maar kwam dus door het onderhuidse knoopje. Dit is overigens helemaal weggetrokken.

Oh gelukkig! fijn dat het weggetrokken is. Voor nu ziet de wond van pippin er goed uit, hopelijk blijft dat zo :)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 19:22

winnie03 schreef:
Onze dierenarts vertelde dat poezen de eerste keer eigenlijk altijd in het voorjaar krols worden dus dat nestjes van dit jaar pas volgend jaar krols worden. Ik hoop van harte dat het waar is, dan kan onze man nog even doorgroeien voor hij eraan moet geloven ~~}>

Die van mij werd in het najaar de eerste keer krols en is kort erna gesteriliseerd. :)
Was al een moeilijk katje maar met de krolsheid was ze gewoon onmogelijk. :x
Was voor mij dus heel duidelijk: geen krolsheid meer voor deze dame.

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 21:29

mijn poes was bijna 1 jaar toen ze de eerste keer krols was, de andere poes die er jammer niet meer is was al op zeven maand krols.
Hier wordt binnenkort mams gesteriliseerd en haar zoon en dochter van eerste nestje, ik zou ze allemaal tegelijk willen laten doen, ze zijn dan meer dan zes maand ongeveer. Nog niet krols gezien.

Sterkte voor diegene met zieke poezen en hopelijk geen kanker

who's bad :') _O- ik kom bijna niet meer bij, wat goed dat ze op ontdekking gaan

leuke foto's komen er weer langs en die slaaphouding is hier ook best in trek :P

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 21:40

Mario doet soms heel raar haha!
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Maanlicht op 23-09-15 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 21:42

Finnian en Cian zouden vandaag gecastreerd worden. Maar ik heb het afgezegd omdat de giardia weer terug is :(
Dus we gaan weer flink aan de bak.

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 23:11

Naar dat de giardia terug is. Kan het echt zo vaak/veel terugkomen of heb je gewoon pech?

Ikke heeft vandaag los buiten gespeeld. Hij is nu 3 maanden. Hij vliegt overal heen en klimt in bomen. Genot om te zien.

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 00:03

He vervelend van de giardia. Beterschap aan alle zieke poesjes :(:)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 00:48

Wat een hip rompertje! Ik had eerst een kap, maar die was met een kwartier al af want ik kon het niet aanzien hoe ze overal achter bleef hangen en dan omviel.
Daarna een rompertje toen de wond er rood uit ging zien, maar dat bleek later dus een wondbreuk te zijn en een hoop ellende.

Pukkie wordt gewoon met 6 maand gecrastreerd, hoppa ben ik daar ook weer vanaf voordat hij mn huis onder gaat sproeien.

Sterkte Tinkertreas, wat een ellende.

Poekie en Pukkie zijn net jut en jul <3 liggen steeds overal samen en wassen elkaar :) Maar elke avond tegen 12 als ik naar bed wil is het speel-half-uur :( Kunnen ze dat niet even wat eerder doen ofzo? :P

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 01:55

Haha Fioon, hier standaard altijd als je ik 's ochtends de deur van mijn slaapkamer open zet en 's avonds als ik naar bed ga en een hoopvolle poging doe om de katten rustig op mijn bed te laten slapen, door de slaapkamerdeur open te laten. Nou echt niet dat ze dan rustig op bed komen liggen :') alleen maar racen. Dus dan doe ik de deur maar weer dicht, ik wil niet dat mijn onderbuurman er last van heeft.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 02:31

Hier gaat het geteisem tegenwoordig in de woonkamer wanneer ik ga slapen.
Was telkens ellende; stuiteren, miauwen, ruziën, drentelen, wroeten.
En nu met het opvanghondje erbij is het helemaal bingo gezien die inmiddels vriendjes is met Porthos dus die 2 stoeien.
Ik kreeg bijna geen slaap meer, werd steeds chagrijniger en was het beu dus 's nachts de beestjes in de woonkamer en ik slaap veel beter en ben een leuker baasje/personeelslid voor ze. :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 07:20

xFioon schreef:
Wat een hip rompertje! Ik had eerst een kap, maar die was met een kwartier al af want ik kon het niet aanzien hoe ze overal achter bleef hangen en dan omviel.
Daarna een rompertje toen de wond er rood uit ging zien, maar dat bleek later dus een wondbreuk te zijn en een hoop ellende.

Pukkie wordt gewoon met 6 maand gecrastreerd, hoppa ben ik daar ook weer vanaf voordat hij mn huis onder gaat sproeien.

Sterkte Tinkertreas, wat een ellende.

Poekie en Pukkie zijn net jut en jul <3 liggen steeds overal samen en wassen elkaar :) Maar elke avond tegen 12 als ik naar bed wil is het speel-half-uur :( Kunnen ze dat niet even wat eerder doen ofzo? :P

Haha herkenbaar.. Hier in de ochtend heel vroeg. Uitslapen is er voor mij niet meer bij vrees ik.
Oh en om 3 uur is het Noa-wil-geaaid-worden-tijd.. Al 2 nachten achter elkaar..

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:36

Oh ik slaap er wel doorheen gelukkig en woon boven een winkel dus niemand die er verder last van heeft :) maar poekie kwam altijd nog even knuffelen voordat ik ging slapen. Sochtends als ik wakker wordt ligt ze wel naast me

Pukkie probeerde gisteravond of hij tussen de muur en de verwarming door paste! Nee dat ging dus niet, half in paniek moest hij weer achteruit terug, en ik kon er natuurlijk ook niet bij. Hoop dat hij het nooit meer probeert

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:47

Meestal leren ze gelukkig wel van zulke situaties :j

Hier doe ik voor het slapen gaan altijd even met de laser spelen in de hoop dat ze een beetje moe worden. En 's nachts weten ze het altijd meteen als ik even wakker ben en dan moet er geknuffeld worden. Jiala was vanacht helemaal dramatisch, had een echte knuffelaanval, er moest enorm geaaid worden en het spinnen kwam uit haar tenen, zo super schattig <3 Volgens mij ben ik wel al aaiend weer in slaap gedonderd, maar het heerlijke gespin heb ik nog vers in de gedachte, vooral omdat ze op mijn borst was gaan liggen, dan voel je het ook zo goed, mooiste geluid van de wereld!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:49

Tipje voor de mensen met aan Whiskas Temptations verslaafde katten:
Afbeelding
Bij Action, iig hier in de regio (weet niet of ze met regio's werken of landelijke aanbiedingen doen?).
Per los doosje betaal je normaal €1,25 (iig de kipkaas) en nu dus €2,29 voor 3 doosjes.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 13:28

Oooh die vind Sammie heel lekker (wat niet :') ) had net een hele nieuwe voorraad snoepjes gekocht, dan wel geen whiskas dus die kan ik nog wel kopen haha

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-15 13:40

Die van mij zijn er ook gek op! Maar ik vertrek morgen op vakantie dus kan ze niet halen helaas. De dag nadat ik terugkom is neko jarig. :D dan is het officieel geen kitten meer.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 13:41

Eten die katten van jullie ook wc papier? :+

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 14:40

Ja, met heel veel smaak :j

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 14:47

Pelryo schreef:
Naar dat de giardia terug is. Kan het echt zo vaak/veel terugkomen of heb je gewoon pech?

Ikke heeft vandaag los buiten gespeeld. Hij is nu 3 maanden. Hij vliegt overal heen en klimt in bomen. Genot om te zien.

Giardia is erg hardnekkig helaas. Maar onze 2 volwassen katten lopen ook wel eens los buiten, dus daar zouden ze het ook vandaan meegenomen kunnen hebben.

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 14:52

lifaya schreef:
Eten die katten van jullie ook wc papier? :+

Hier verscheuren ze het alleen :+

Die temptations zijn ze hier ook dol op. Ik had ze eerst in het keukenkastje beneden staan, met als gevolg dat ze nu keukenkastjes open kunnen maken. Nu staat alles in de trapkast met haakje :D