Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snippergroen schreef:Voor degenen met buitenkonijnen, wat hebben jullie als vloer voor jullie hokken/rennen? Ik heb nu planken maar ik merk dat als het echt nat is buiten die op een gegeven moment ook echt nat zijn. Nu denk ik aan rubber tegels maar ik ben dan weer bang dat dat zeer gaat doen aan de hakjes. Wellicht is vinyl daar bovenop nog weer een idee, dat is dan net weer zachter, maar neemt natuurlijk weer geen vocht op. Ik ben benieuwd wat jullie hebben
Sellyxx schreef:Snippergroen schreef:Voor degenen met buitenkonijnen, wat hebben jullie als vloer voor jullie hokken/rennen? Ik heb nu planken maar ik merk dat als het echt nat is buiten die op een gegeven moment ook echt nat zijn. Nu denk ik aan rubber tegels maar ik ben dan weer bang dat dat zeer gaat doen aan de hakjes. Wellicht is vinyl daar bovenop nog weer een idee, dat is dan net weer zachter, maar neemt natuurlijk weer geen vocht op. Ik ben benieuwd wat jullie hebben
Hoe ziet je ren eruit? Ik heb doorzichtig tafelzeil gekocht bij de kwantum en die met een punaise gespijkerd aan de zijkanten van mijn ren zodat er geen regen in kan regenen. Maar ik heb maar een relatief kleine ren/hok (die altijd open staat in de tuin). Kan me voorstellen dat dat met een grote ren wat minder makkelijk is. Verder heb ik vooral wc's (een paar grote curver bakken) met zaagsel erin, waar ze graag zitten en hun behoefte doen. De vloer is verder gewoon buitentegel zoals in de rest van de tuin, maar ik heb op één gedeelte op de normale tegel ook een gladdere tegel gelegd (niet zo glad dat de konijnen uitglijden, het is een oude plavuizen tegel), die kan ik makkelijk droog maken met een doek, dat zou ook nog een optie kunnen zijn
NAIWHL schreef:Hier hebben we gaas ingegraven en lopen ze dus op de aarde. Dat is de ren. De hokken zijn van hout, maar zitten ze weinig in.
Hier is helaas Max overleden. Ze was opeens ziek, maar medicijnen hebben niet mogen helpen. Een paar dagen later is ze (ondanks dat ze lekker even binnen zat voor de warmte en goed te voeren) toch overleden.
Hebben er overigens nog steeds 14 verder blij rondhuppelen en ben blij dat het voorjaar er weer aankomt…
caro29 schreef:Lastige beslissing. Ik zou kijken hoe zij in het leven staat. Eet zij nog goed en is zij haarzelf dan het nog even aankijken.
Zo zit ik met Jack. Die heeft sinds november snot. Gaat niet weg. Hij is nu 4 of 5. Tanden voor zijn er al uit. Heeft ook constant bal poep aan zijn kontje hangen wat zo is sinds zijn voor tanden eruit zijn.