[HK] Puppy erbij 2016/2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dierenfan

Re: [HK] Puppy erbij 2016/2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 10:14

Hier ook erg veel knagen. Veel.beter dan veel ravotten en gek doen met andere honden.
Als de tijden van Bentley kloppen dan 4x 45 minuten is 3 uur en 1 uur buurhond dan 4 uur spelen per dag met andere honden. Naast dat dit veel te zware belasting is voor de gewrichten en dus super slecht is is het ook overdreven veel ;)
Beter idd eens rondje markt en intratuin doen en veel knagen

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 10:36

Keet heeft ook veel geknaagd en ook een piek rond 9 maanden denk ik. Ze is nu 15 maanden en merk dat ze nu in alles een beetje rustiger wordt. We gaan 1 keer per dag een lange wandeling maken (uur) en voor de rest kleine rondjes. Ook gooien we dagelijks balletjes, dat vindt ze helemaal geweldig en zo om de dag trainen we met een dummy wat jachtoefeningen, maar dat zijn eigenlijk ook hele mooie gehoorzaamheidsoefeningen. Binnen heeft ze nu een stuk of vier speeltjes, daar knaagt ze af en toe op. Maar weet precies wat van haar is en wat van onze dochter bijvoorbeeld, wel knap dat ze daarin nooit de fout ingaat. Ze slaapt binnen ook erg veel. Eigenlijk meeste tijd van de dag.

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 11:58

Pip gaat terug de bench in tot dat ze zich weer kan gedragen denk ik. Vanochtend de portemonnee van mijn vriend in handen gehad en bijna de bankpasjes en id kaarten opgegeten. Nu zijn gelukkig alleen de niet zo belangrijke pasjes kapot, al is het wel vrij vervelend dat we geen afval meer weg kunnen gooien en niet meer kunnen sporten -O-

Afbeelding

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 12:13

Oke, Pip heeft haar joker nu dus verspeeld. Steekt het aan of zo, dat ondeugend gedrag?

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 12:58

Ik lees zo in stilte mee, maar jeetje wat slopen jullie puppy's veel zeg!!

Ik moet *hout vast nemen* maar mijn puppy heeft enkel 1keer op de muur geknaagd. Tot nu toe heeft hij verder nog niets gedaan..
Afbeelding

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 13:23

De puppys zitten teveel op internet en kijken teveel tv denk ik, brengt ze op slechte ideeën :')

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 13:39

Bentley ligt al de hele dag op m’n schoot te slapen, die is juist enorm lief vandaag. :')

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 13:40

Ohhh die pasjes :oo Ik moest er stiekem wel een beetje om lachen, wat een beest :') Maar dat soort dingen zijn niet leuk als het je overkomt!

Even wat anders, wat is de hartslag van jullie pups? Eve was vanmorgen bij de dierenarts en zij had een hartslag van 120 pm wat volgens de dierenarts behoorlijk aan de hoge kant was (Eve is nu bijna 10 kilo). Ze adviseerde om een ECG van het hart te laten maken als het bij de volgende controle nog zo is, ook omdat Eve gauw hijgt.. Maar ik ken mezelf, waarschijnlijk hang ik maandag al met de dierenarts aan de telefoon voor een afspraak, ik zit dan meteen in de stress en ben bang dat ze doodgaat.

Dus ik slaap vannacht niet vrees ik :+

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 17:28

Ik heb vandaag zo'n bal besteld waar je brokjes in kan doen.
Nou had ik gelezen dat je dat opzich ook zelf kon maken van een flesje en daar dan wat gaten in maken zodat er steeds een snoepje uit rolt als hij hem goed rolt. Ik weet niet of hij er goed mee speelt maar hij vermaakte zich iig.

Daarna was hij wel echt moe dus heeft hij lekker geslapen in z'n bench. :)

https://www.youtube.com/watch?v=3ajb0kV7kiE

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 18:16

Wat leuk speelt ie ermee! Goede tip ook!

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 21:34

Ik heb een pup gereserveerd;) Geen Pointer....wat het is zeg ik pas als die er is haha. Sowieso eerst nog wat weken afwachten, wil ermee showen dus even kijken of die goed genoeg is. Was nu maar 1 reutje. Anders krijg ik de beste reu uit het volgende nest.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 22:04

Toch geen pointer? nu ben ik benieuwd...

Hier vandaag op clubshow geweest, bij de reuen snap ik echt ni haar keuze niet. Diegene die gewonnen heeft, is helemaal niet rastypisch, maar is zelfs BIG geworden. Ik ben er echt niet goed van, plus die valt uit naar andere reuen...

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 22:27

Heb ik nogal gezien. In luik bij de corgi's ook. Bij de voorkeurring bij de ere ring 2 waarschuwingen gekregen dat als haar hond nog 1 keer uitviel ze de erering niet inmocht. Maar lag niet aan hun hond hoor. Maar aan de andere honden (Tuurlijk die 5 honden die hij aanvloog die mooi in stand stonden Waren in fout).

Kenai gaat in Mechelen weer mee op show. Met Daeva ben ik flyball gestart :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 11:17

Oeh, lekker fanatieke Daeva!

Jammer van de vreemde kwalificaties op show. %) Onbegrijpelijk soms.

Wiebe heeft net heerlijk gespeurd naar lekkers. Kleedje afrollen en bekers omgooien om het lekkers te vinden en nu is meneee vertrokken.
Afbeelding

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 14:31

https://youtu.be/yUilVHcLT2c

Vanochtend tijdens een lange boswandeling weer lekker met zijn allen lopen klieren. Dagelijkse kost haha heerlijk stel samen die roedel van ons!! Liggen nu al weer uren te slapen en vanavond nog een lekkere ronde ;)

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 00:19

dierenfan schreef:
https://youtu.be/yUilVHcLT2c

Vanochtend tijdens een lange boswandeling weer lekker met zijn allen lopen klieren. Dagelijkse kost haha heerlijk stel samen die roedel van ons!! Liggen nu al weer uren te slapen en vanavond nog een lekkere ronde ;)

Oh lekker!
Ik moet helaas echt wachten tot 17 augustus, dan kan ik weer gratis reizen dus kan ik Bentley vaker mee nemen naar het bos. Normaal gaan we elke zondag een rondje lopen in het bos maar m’n vader is op vakantie dus dat ging helaas ook niet door.

Ik moet zeggen dat hij vandaag heel lief was, eigenlijk helemaal geen last van hem gehad, alleen rond 9 uur werd hij druk dus hebben we even de laatste ronde gelopen en nu ligt hij alweer heerlijk 2,5 uur te slapen.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 04:55

Voor mij is het 500 meter lopen en ik sta in bos ;) gisteren avond de boeven nog lekker laten zwemmen ik denk dat de oppas rustig dagje heeft haha ipv nu ravotten blijft het slapen. Wel fijn om zo te gaan werken ze kunnen nog paar uur slapen want worden rond 10 uur opgehaald

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 08:00

In mijn nieuwe huis loop ik de tuin uit en sta in het bos :D Nog even wachten tot 1 oktober *\o/* *\o/*

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 08:44

Wauw leuke foto's Zoë !! :D

Wat een vervelende verhalen lees ik hier regelmatig (slopen vooral). Ik lees alles maar reageer niet elke keer. Lijkt me echt super lastig zeg.. Ik vraag me dan echt af waarom ze dat nou doen.

Hidde sloopt niets. Hij graaft wel buiten maar dat mag. Hij is nu 5 maanden oud, ook flink aan het wisselen en hij doet het geweldig. Het enige waar we hem mee in de gaten moeten houden is poep eten van de paarden hier.

Gister is hij mee geweest toen we een avondje gingen vissen. Hij vond het geweldig! Hij mocht los omdat hij al zo goed bij ons blijft (het was op een dijkje, redelijk van de weg af). Kippenpootje mee voor hem en hij was super zoet. Het is onze 1e hond maar we zijn zó blij met hem <3

Afbeelding

Afbeelding

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 11:28

Heerlijk zo dicht bij het bos he! Lopen is hier net te ver, maar met de auto staan we in 5 minuten in verschillende bossen/heides, dus daar gaan we dagelijks heen.

Mika heeft een dubbele hoektand, zijn melktand wil er niet uit... Donderdag wordt hij onder narcose verwijderd, vind het maar spannend. :')

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 11:57

Ik woon op een 700m ve bos en van op stal kan ik ook rechtstreeks langs een waterloop gaan wandelen waar amper mensen komen. Heel handig, al verkies ik soms toch om mijn honden mee te nemen naar stal en van daar te vertrekken ipv met 3 hyper honden over straat te gaan of als ik erg lui ben, rij ik naar mijn vriendin (1km vogelvlucht, 2.5 met de auto) om daar de honden aan de toegan vh bos te lossen :+

Hier intussen aan het wachten tot de teef van mijn vriendin wil bevallen, want dan kanik op puppybezoek *\o/*

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 12:04

Wij hebben hier 2 bossen in de buurt, de een is echt speciaal voor honden en is 10 minuten met de auto. En de ander mag je wel met je hond lopen maar moet je wel uitkijken ivm wild. En dat is ong 35 minuten met de bus.

Nou moet ik zeggen dat Bentley heel braaf is in de bus maar je moet ook nog een heel stuk lopen voordat je daadwerkelijk is het bos bent daar dus meestal gaan we maar een klein rondje in het bos daar.

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 12:13

Mijn pupje <3 naja, misschien... als die mooi genoeg is voor show :+ :+
Je ziet toch niet wat voor ras het is, dus kan deze wel plaatsen.
Afbeelding

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 12:14

lol voor mij zou het perfect een dalmatiër kunnen zijn :D

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 12:19

Hahah ja daarom, is nu nog een witte mol, kan van alles zijn 8-)