Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Taifoen schreef:Hoe groot is de spuit? Is het echt een klein spuitje? Want dan is de opening denk ik te klein. Dan zal ik het voor nu even wat waterige maken en dan morgen opzoek gaan nog een grotere spuit.
Wij hebben daarvoor een spuit met een grote tuit, zoals dit: https://www.doccheckshop.nl/injectie-in ... laas-spuit
Maar dan wat minder ml
Gigixponys schreef:Zijn het de snijtanden die te lang zijn? Of de kiezen?
Voor dwangvoeren inderdaad de speciale spuit gebruiken, anders verstopt het heel gemakkelijk.
Zijn de tandjes nu al behandeld of nog niet?
simongek schreef:Gigixponys schreef:Zijn het de snijtanden die te lang zijn? Of de kiezen?
Voor dwangvoeren inderdaad de speciale spuit gebruiken, anders verstopt het heel gemakkelijk.
Zijn de tandjes nu al behandeld of nog niet?
De tanden zijn afgeslepen en bij haar ging het om voortanden. Bij broertje om stand van de kiezen.
Broertje is nu solidair met zusje en ook gestopt met hooi eten.![]()
Af en toe maken ze je echt moedeloos. Zoveel soorten geprobeerd. Gaat soms 2 dagen goed en dan moeten ze het niet meer
Heb vanochtend wat dwangvoer erin gekregen. 2 korrels biks en 2 happen appel.
Geen idee waarom haar broertje nu zo doet want die kan prima eten en die at ook altijd veel beter hooi als haar
Snippergroen schreef:Hebben jullie inmiddels de nachthokken al van stro voorzien, voor de buitenkonijnen? Die van mij gooien dat graag uit het hok en daardoor weet ik nooit zo goed of ze het nou wel of niet al nodig hebben