Toby heeft vooral liggen zonnen vandaag, hij geniet daar echt van. Kon ik mooi even een paar uur lezen in de zon, ook wel eens lekker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
woepsie90 schreef:Mooie wandeling Cursebreaker, en onwijs lieve foto's van arya samen met de kat![]()
----
Nou, na een paar dagen onderzoek ben ik er ein-de-lijk uit. Heb de DA gesproken die ons rond de 1% calcium adviseerde, Voerwijzer ondersteboven gekeerd en ook de oprichtster gesproken, wat pb'tjes op Bokt gedaan, zelf heeeeeel veel merken uitgepluisd, en ook nog een excel bestandje gemaakt met een 'pro/con' lijstje... heb eindelijk de knoop doorgehakt: Farmina Lam en Bosbessen met spelt en haver puppy voor medium&maxi rassen. Wel de kleine zak gedaan om eerst uit te proberen
Ben erg benieuwd!
https://www.farmina.com/nl/eshop/honden ... -maxi.html
Ik twijfelde nog tussen deze en de graanvrije (duurdere) variant, maar ook Carnilove large breed puppy, Concept for Life Large junior of Wolf of Wilderness junior Eend had ik hoog staan. Maar deze van Farmina gaan we gewoon eerst proberen
mvdende schreef:woepsie90 schreef:Mooie wandeling Cursebreaker, en onwijs lieve foto's van arya samen met de kat![]()
----
Nou, na een paar dagen onderzoek ben ik er ein-de-lijk uit. Heb de DA gesproken die ons rond de 1% calcium adviseerde, Voerwijzer ondersteboven gekeerd en ook de oprichtster gesproken, wat pb'tjes op Bokt gedaan, zelf heeeeeel veel merken uitgepluisd, en ook nog een excel bestandje gemaakt met een 'pro/con' lijstje... heb eindelijk de knoop doorgehakt: Farmina Lam en Bosbessen met spelt en haver puppy voor medium&maxi rassen. Wel de kleine zak gedaan om eerst uit te proberen
Ben erg benieuwd!
https://www.farmina.com/nl/eshop/honden ... -maxi.html
Ik twijfelde nog tussen deze en de graanvrije (duurdere) variant, maar ook Carnilove large breed puppy, Concept for Life Large junior of Wolf of Wilderness junior Eend had ik hoog staan. Maar deze van Farmina gaan we gewoon eerst proberen
Persoonlijk zou ik deze brok niet willen voeren. Er zit namelijk maar 20% vlees in. Als je de eiwitten mee telt, kom je op maximaal 40% uit.
Dat betekend 60% "troep" wat er aan onnodige stoffen in zit.
Ik had dan gekozen voor de Carnilove of de wolf of wildernis.