Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Als het goed is wel en dat ook voor de prijs van 450 euro, maar ze vinden een goed huis belangrijker dan de prijs. Ze hebben ook nog een katertje.
Marcella schreef:Krijg niks te zien volgens hun da wordt er teveel misbruik van dat soort documenten gedaan. Dus afgezien van koop. Dan is het altijd fijn een topic dat op z'n moment mee denkt.
Wat het gelijk oversteken inhoud weet ik nog niet. Maar zag het staan.
Marcella schreef:Zonder stamboom vind ik nog tot daar aan toe, maar zonder geteste ouders denk ik gelijk aan broodfok of nestjes waar niet goed over nagedacht zijn.
Klopt hoor Avalanche81 daar loop ik nu ook tegenaan. Vind een kruising nog niet eens zo erg als er maar goed over nagedacht is.
Kom vanzelf wel wat op mijn pad.
_sharonnn schreef:Jis_ schreef:Gaaf Sharon! Daar gaan ze van genieten straks.
Ik ben weer bezig met een klimboom. Buren kapte wat bomen, lucky me of eerder lucky cat's.wordt een flinke.
[ [url=m/G3Yqsk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw die is echt prachtig![]()
Hoe heb je de boom bevestigd op het hout eronder?
Avalanche81 schreef:Marcella schreef:Zonder stamboom vind ik nog tot daar aan toe, maar zonder geteste ouders denk ik gelijk aan broodfok of nestjes waar niet goed over nagedacht zijn.
Klopt hoor Avalanche81 daar loop ik nu ook tegenaan. Vind een kruising nog niet eens zo erg als er maar goed over nagedacht is.
Kom vanzelf wel wat op mijn pad.
Als ze er eerlijk over zijn en er niet de hoofdprijs voor vragen wil ik er ook nog wel over nadenken![]()
Maar ik ga geen 400 euro betalen voor een HTK kat. En al zeker niet als ze er niet eerlijk over zijn.
Maar dat vind ik net als met hondjes die een kruising zijn met een rashond. Super leuk soms, maar 't is wel gewoon een vuilnisbakkie dan.
Fokkers besteden tijd en aandacht aan het goed fokken van honden en katten, en dat kost geld, maar ik wil dan juist laten zien waar mijn hond op getest is, hey moet je kijken, ik heb m'n werk goed gedaan. Wanneer daar mysterieus over wordt gedaan, vertrouw ik het gewoon niet.