Ik wil graag Nederlandse hangoor dwergjes. Ik had dit hok op het oog, is dat groot genoeg? Overdag zouden ze gewoon los in de tuin mogen.
https://www.dehuisdiersuper.nl/konijnenhok-avoriaz
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shettepret schreef:De lynx had ik inmiddels gevonden onder luchs en die lijken idd heel erg op Theo. Meer nog dan de opal.
De choco seal zou ook kunnen. Bijoux heeft heel ietsie een lichtere buik (bijna niet). De konijntjes lijken idd wel op haar! Thx!
desi92 schreef:Vanmiddag is plotseling mijn voedster overleden. Doordat ik dit hele weekend op locatie aan het werk was vertelde mijn moeder, dit vanavond pas. Om 21.00u kan ik bij de DA terecht om te kijken wat de oorzaak is.
Ze zat samen met mijn ram. Deze zit nu alleen en ik weet eigenlijk nit goed wat tr doen. Hij zit buiten in hok met ren achter in de tuin.
Moet ik hem naar binnen halen? Laten zitten ?
Hij zal Hoe dan ook weer een maatje vinden , maar het is zondag dus dit is niet 1,2,3 geregeld. Opvang is al wel gemaild.
Ook omdat ik twijfel of ik verder kan blijven gaan met konijnen (het zal me enorm veel moeite en spijt kosten om hem naar de opvang te brengen ). De ram is buiten gewend en ik ga binnenkort op mezelf wat hoog waarschijnlijk een appartement gaat worden omdat ik een huisje met tuin niet kan betalen. De ram maak ik niet blij met binnen zitten voor de rest van z'n leventje. Als ik besluit wel door te gaan wil ik zo snel mogelijk een nieuw maatje voor hem.
Maar ik ben op zoek naar tips hoe ik deze tijd voor hem het beste kan overbruggen
_Tarzan schreef:Jeika, koppelen inderdaad op neutraal terrein maar vind het best link met 3 voedsters
Jannicke, ik raad je aan om konijnen in de opvang te halen, daar zitten ook genoeg hangorenen als hok zou ik gewoon een simpel hok pakken en er zelf een ren aan maken, hebben de konijnen het meeste plezier aan
Desi, ik heb helaas geen tips voor je, hoe oud is het konijn?
[ [url=m/9Dkbpq.jpg]Afbeelding[/url] ]