Ah dat is fijn om te horen over die eerste twee weken, we duimen hier hard voor hem. Hij valt nog steeds om en heeft ook regelmatig hulp nodig om rechtop te komen. Afgelopen weekend hebben wij hier noodweer gehad, ons dorpje heeft geen overstromingen gehad, maar ontzettende rukwinden, onweer en 100-150mm regen is er gevallen. Het dorp verderop waar mijn paard staat, hebben gezinnen moeten evacueren, huizen stonden tot halverwege onderwater... heel eng! Gelukkig was mijn paard oke. Maar fijn dat de konijnen lekker binnen zaten in ieder geval.. dat geeft wel rust. En als ik s'nachts bij hem ga kijken zijn ze ook lekker dichtbij. Al zijn ze wel een beetje hun potty training vergeten
Lastig is dat he.. als ze het vertrouwen kwijt zijn. Wombat komt van een plaats waar kinderen in de ren konden en de konijntjes soms echt gewoon 'gegrepen' werden door de kids, achteraan rennen etc. Hij is echt ontzettend bang van mensen en handen. Vind het ook wel lastig dat ik hem nu zo veel moet oppakken en medicatie moet geven. Maar we doen het om hem te helpen en hopelijk weet hij dat.
Het klinkt misschien een beetje gek, maar leg je konijntje uit wat er gaat gebeuren die dag en waarom, hardop of in je hoofd, ze begrijpen en ontvangen meer dan dat we vaak denken 
edit: 1 ding wat me trouwens is opgevallen, is dat Wombat zijn eigen gewone, ronde poepjes op eet. Dat heb ik echt nog nooit gezien, het zijn de gewone normale, niet de cecotropes. Daar kan hij nu niet bij als hij omvalt. Hij eet verder gewoon goed?