Haha dat id geen monster Rebecca, dat is een rups! Kan ze straks als vlinder wegvliegen met zwart witte oorvleugels
Anoniem
Geplaatst: 10-04-19 17:08
2de filmpje vandaag , ze is op dreef . Ze begint al te leren haar eigen zooi op te ruimen :
Pff
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-19 10:10
Wat een beest die lilo .
Hallooo! Wij zijn lief, schattig en pluizig! En Stoffer is op zn Stoffers, lekker grumpy
spookyskippy
Geplaatst: 11-04-19 10:57
Ahh
Guus is zijn manieren kwijt Voorschepje uit de handen gerukt en de wc staat normaal 2 meter verderop
Caesar
Geplaatst: 11-04-19 13:47
Hoi allemaal!
Mag ik mij hier melden om gezellig mee te kletsen en inspiratie op te doen? Ik heb sinds half maart 2 Franse Hangoren, een ram en een voedster. De ram moet nog voor castratie, dus binnenkort is hij het slachtoffer.
We hebben de konijnen gekregen voor de verjaardagen van onze zoontjes, maar ik ben inmiddels ook besmet. Want wat zijn ze leuk!! (De bruine en de lichte grijze zijn van ons, de donkere is naar mijn neefje gegaan)
Ik ben heel benieuwd hoe ze gaan uitgroeien Ze zijn al heel lief en mensgericht.
PS: Mocht iemand nog een goed adres weten voor castratie (regio Gouda/Rotterdam) dan hoor ik het graag.
mhollander
Geplaatst: 11-04-19 15:25
Ik vind die oren van Lilo geweldig! Volgens mij zit ze vol energie en heb jij je handen er vol aan.
Hier is mijn dochter dinsdag jarig geweest. 20 jaar en helemaal gek op onze konijntjes. Nu de ren een heeeeel stuk groter is geworden vond opa dat er ook wel 2 extra konijntjes bij konden. Dus jullie raden het al. Gelukkig wel 2 vrouwtjes. Na even elkaar wennen, zitten ze gezellig samen. Alleen was het gaas niet op zulke jonge kleintjes berekend. Punkie was dus al 2x ontsnapt. Gisteren direkt maar jonkie proof gemaakt, nu zitten ze heerlijk met hun viertjes. Zwarte heet Gummpie 16 week oud Bonte heet Punkie ook 16 week oud
Aangezien dst de dames altijd veel rommel maken met hun hooi en dat zonde is. Heb ik er nu wat op bedacht. Zo hebben ze altijd schoon hooi.