Dat c/f artikel is super handig, nu weet ik tenminste wat hij wel en niet mag hebben. Cavom is dus een twijfel, hij wordt niet snel dik en groeit hard, dus zou kunnen, maar dan vind ik andere merken toch iets beter klinken.
En ik moet ook nog nadenken over wanneer ga ik nu over op volwassenen voer, 6 maand, 12 maand, hij groeit tot ong een jaar zeker nog wel. Kiwi, ik ga al je voer posts lezen!
Zig reageert totaal niet op vuurwerk, m'n vorige hond ook niet. Ben benieuwd wat aj gaat doen, op onweer reageerde hij niet totdat het keihard begon te flitsen/inslaan. Toen wilde hij op schoot, maar ook daar viel hij direct weer in slaap. Hier is het ook altijd rustig qua vuurwerk, dus het zal wel meevallen denk ik. Ik heb ook het idee dat het helpt als de andere hond in huis er totaal niet op reageert.
Azmay, die met pit is gaaf! Ik heb zo gekozen: de sfeer in huis: m'n dominante, drukke reutje moet een wat rustiger karakter erbij hebben en ik wil graag hondensport doen. Dus een onderdanig, speels en actief reutje gekozen en ze klikken zoals verwacht super.
Leuk Zoë!
Ikzelf heb dit zwemvest:
https://www.123watersport.nl/zwemvest-h ... mvest.htmlZig raakt nogal snel onderkoeld en vindt zwemmen in grote meren eng, maar wel super leuk, dus heb ik dit ding gedaan om te proberen. Prijs/kwaliteit is prima, handig hengsel ook en hij blijft warm én drijven

.