Qua hoogte, mijn twee groepsrennen zijn 1.20 hoog. Mijn konijnen gaan daar nog overheen als ze de kans krijgen

Maar als deze ren weggaat wil ik er een van 2m, zodat ik erin kan staan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Starza schreef:We zitten op 12 dagen nu. Of naja Flo is nu 12 dagen oud, zijn ene oogje is wel open alleen de ander is nog dicht.. We hebben het met wat lauw water geprobeerd en met wattenstaafjes maar zn oogje is nog niet open dus misschien dat we vandaag even naar de DA gaan..
Eoweyn_x schreef:Het gevaarlijke aan VHD2 is dat andere konijnen niet perse met besmette dieren in aanraking hoeven te komen.. Het wordt overgedragen via vliegen, muggen, maar ook door jezelf als je ergens hebt gelopen waar een besmet dier is geweest.. Ik vind het eng. Zeker omdat er hier dichtbij een besmetting is.
Maar het vaccin schijnt langer te werken. Er is niet lang genoeg getest om te weten of het een jaar werkt, daarom geven ze een halfjaar aan.
Dus ik denk dat het 1x per jaar wordt, daar kies ik in ieder geval voor.
_KiMmi_ schreef:Wat leuk zeg die groepen nijnen bij elkaarziet er wel heel gezellig uit.
Het is de bedoeling om een koppeltje uit de opvang of asiel te halen. Van de week was ik al bij 2 asiels geweest. Maar die hadden vooral binnen konijnen zitten en losse konijnen die nog gekoppeld moesten worden. Vanaf wanneer mogen de binnen konijnen nu naar buiten? De ene zegt april en de ander mei.
Vind zelf Vlaamse reuzen erg leuk. En Franse hangoren vind ik ook erg leuk. Maar helaas heb ik hier de ruimte niet voor. En heb een zwak voor hangoortjes![]()
En nog een vraagje... De konijntjes mogen los in de tuin lopen. Nu zijn er natuurlijk een hele hoop planten die giftig zijn. Nu heb ik de buxus boompjes en de hortensia's al uit de tuin getrokken. Nu word alles bestraat en wil ik met potten en bakken gaan werken. Maar welke veilige planten hebben jullie in de tuin. En zoek dan ook eigelijk planten die in de winter ook groen blijven. Iemand tips?
Shettepret schreef:Voor de konijnenkenners onder ons.
Wie weet welke kleur Theo heeft?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hij is dus een beetje beige/zand achtig met een blauwe gloed erover en een witte buik.
En Bijoux? Ik noem haar chocolade bruin maar heeft dit nog een aparte naam?
Ze heeft ook rodige oogjes.
[ Afbeelding ]
Shettepret schreef:Dank je Gigi. Als ik zoek op lynx dan kom ik geen kleur konijn tegen. Bij opal kom ik op een duitse reus die idd Theo's kleur heeft.
Heb je een plaatje van lynx?
En seal kan ik ook niet vinden. Wat is dat orecies?