Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fading schreef:stalmilagro schreef:Ze zeggen we hoe groter hoe meer kans op ruzie? Weet niet of het zo is haha. Hier mijn meter bak! Vandaag ingericht. En ik ga nog een 80cm neerzetten![]()
[ [url=m/CCvzHd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat weinig bodembedekking?
Fading schreef:Mijne zijn weer verschoond! Ze mogen de rest van hun bodembedekking zelf doen! (wc rollen etc. haha)
Nu bezig met de grote verbouwing natuurlijk!
Nimfee schreef:Fading schreef:Mijne zijn weer verschoond! Ze mogen de rest van hun bodembedekking zelf doen! (wc rollen etc. haha)
Nu bezig met de grote verbouwing natuurlijk!
Mag ik vragen hoe groot je bak is?
Het valt mij namelijk op dat heel veel mensen hun gerbils in en bak van 60x40 of in elk geval kleiner houden dan 80x50... En ik heb het idee dat heel veel mensen deze bakken bij Queenies halen. Hij verkoopt bakken ONDER de minimummaten
Nimfee schreef:Ja het lijkt mij ook meer richting die kant op te gaan... op alle vlakke zij minimummaten verhoogd, bij de hamster, bij konijnen, bij cavia's etc. Ik zou niet weten waarom bij gerbils niet. Even uitgaande van de oude minimummaat voor dwerghamsters, die houd je alleen en is 50*30. Dat is 1500 cm2. Je houdt gerbils per twee dus dan zou je eigenlijk op z'n minst 3000 cm2 moeten hebben. Dat is 80*38 cm. en dan zijn dwerghamsters nog een stuk kleiner.