Geen fokkersvoordeel hier.
Gebruik geen camera bij de pups, maar bij de paarden heb ik foscam.
Sepke wordt weer pappa. Het waren er zoveel dat de dierenarts moeite had met tellen. Maar iig 10-12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fem schreef:Ik kom mij voorzichtig hier melden (als dat mag).
We (mijn vriend en ik, maar vooral ik) staan aan het begin van onze (hobby)fokkerij.
Fudge, onze Golden Retriever, is 3 jaar en we hebben recent alle gezondheidstesten laten uitvoeren.
Naar alle waarschijnlijkheid zal Fudge in december loops worden en is de wens om dan voor het/haar/ons eerste nestje te gaan.
Naast hulp/begeleiding van een voormalige (gepensioneerde) fokster en de kynologenclub (waar ik ringtraining volg), zou ik hier graag mijn ervaringen delen en eventuele tips en trucs en adviezen ontvangen. Want alle hulp is bij zo'n opstart/begin welkom.
Dus hopelijk mag ik hier meekletsen als beginnend 'fokster'.
mirjamalvaro schreef:Sepke krijgt morgen alweer bezoek
Van schreef:Normaal gaat alles in vuilniszakken op zolder maar aangezien we hopelijk vrij snel weer een nieuw nestje zouden hebben, ligt alles nog waar ik het voor het laatst gebruikt heb, geen zin om eerst weer alles naar boven te slepen![]()
Ik ben 2 keer geweest. Donderdag en zaterdag dus dit keer met een dag ertussen. We zitten alweer op 2 weken en ze laat haar ontbijt nu staan
KimD schreef:mirjamalvaro schreef:Kim
Ik denk dat hij ondertussen aan zijn limiet komt qua dames. In zweden al een stop, denk dat dit zijn laatste deense wordt. Finland ziu nog mogen.
Is het limiet voor een bepaald jaar, of zijn leven?