Farjen schreef:ik kom me hier graag ook meldenWe waren een beetje aan het rondkijken naar een hondenvriend erbij (we hebben al een kruising rondlopen)
Gisteren gingen we naar een nestje kijken en onverwachts zijn we met een pup van 5 maanden naar huis gegaanHet is een teckel reutje
![]()
Gelukkig al wat ervaring met honden, dus dat komt volledig goed.
Enkel zijn de fokkers ook van het Barf principe en hebben we er lang over gepraat en zijn we helemaal om. Hun honden blonken ook allemaal als een spiegeltje en zagen er super gezond uit. Bij mijn andere hond gaven we altijd hondenkorrels van Hills omdat de dierenarsten ons dit aanraden.
Bij de fokker gaven ze onder andere een stuk kip met bot en alles en hebben ze ons ook wat kip meegeven en het kleine ding heeft het hele stuk met smaak opgegeten![]()
We hebben nu bij de dierenwinkel raw4dogs meegenomen, hopelijk lust hij dit ook. Hoe versnijden jullie dit? we hebben zo'n grote worst maar dat is teveel om volledig te ontdooien in 1 keer (volgende keer kleine worsten kopen) We zijn al met een zaag bezig geweest maar dat is niet echt ideaal
half uurtje buiten de koelkast en dan in stukken snijden met een scherp broodmes en terug de vriezer in!

Veel plezier met jullie reutje. We verwachten natuurlijk foto's

Hier net even de monsters op de foto gezet en even mee naar buiten genomen! Gisteren waren ze alweer 8 weken