[HK] Puppy erbij 2016/2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

petitparis

Re: [HK] Puppy erbij 2016/2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 10:35

lol sommigen maken het echt wel bont. Cita heeft eigenlijk alleen maar tissuedozenen papieren versnipperd. Maar als ik langere tijd weg ben, moet ze toch naar haar bench. Anders speelt ze de hele tijd en geeft mijn woonkamer een nieuwe inrichting door al haar uitschuivers. Plus daar zou ruzie van komen, de anderen zijn op hun rust gesteld, iets wat Cita nog steeds niet kent zonder supervisie.
Vrijdag weer op Coursing geweest en de trien wist al wat de bedoeling was. Rechte stukken voluit en iets voor "hoeken"/wendingen even wachten en dan voluit stuk afsnijden om zo haar "prooi" te vangen. Mijn reu vertrok ook goed, maar halverwege moest hij kaka doen en toen was zijn concentratie weg :+

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 10:48

Neonlight schreef:
Wat een slopers allemaal zeg!
Die slopers zou ik toch ook in de bench zetten als je niet thuis bent of 's nachts. Bench kunnen ze ook als lekker slaapplekje zien.
Kiko heeft nog nooit iets gepakt wat niet van haar was, laat staan gesloopt. Zij ligt toch gewoon in de bench als wij niet thuis zijn en 's nachts. Is gewoon haar plekje geworden, is ze ook gewend. Heel af en toe laten we haar wel in de keuken, is meer voor het gevoel van ons, dat ze daar meer ruimte heeft. Ze komt haar kussen dan niet af, en kussen is kleiner als de bench. :+

Maar ze vindt het zo lekker om uit het raam te kijken :(:)

Nou is dit de eerste keer dat ze het echt bont maakt, dus ze heeft nog een joker haha

Wat heerlijk met Mika op het strand!

Hahaha petitparis. Moet ook gebeuren natuurlijk _O-

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 10:53

Tara is ook echt een sloper! Nu gelukkig al wel wat minder als eerst. Zij slaapt in de bijkeuken, waar ze gelukkig niet veel kan slopen. Daar ligt ze eigenlijk ook altijd op haar matrasje.

We hebben nu wel een bench gekregen van schoonmoeder, voor op vakantie etc. Alleen is het een reisbench en die vindt ze best eng..

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 11:17

Wij hebben onze voerton in de bijkeuken staan omdat er op het moment geen andere plek voor is maar Bentley heeft soms een beetje honger dus hem in de bijkeuken laten is niet zo slim.

Bentley sloopt nu ook een stuk minder dan eerst maar dat komt ook doordat het goed wordt afgestraft als hij iets sloopt.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 11:21

lol doet me denken aan het feit dat ze hier niet uit elkaars voerkom mogen eten. De jack durft uitzonderlijk wel eens door huis sluipen en stiekem de kom van mijn reu gaan uitlikken of akls ze geluk heeft, de laatste brokjes stelen. Cita is ocharm "zo slim" om op 30cm van de kom te gaan piepen omdat ze toch die paar achtergebleven brokjes wil. :D

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 11:28

Onze huidige honden liggen gewoon los in de kamer.... hebben 4 slaapplekken (2 honden!) En onze jongste heeft na de akkefietjes in Amerika hier in NL helemaal niets meer gesloopt.

Puppylief krijgt straks de bijkeuken als slaapplek, net zolang tot ze haar plaats in onze roedel weet, zindelijk is en dr tanden gewisseld heeft.

De jongste heeft nog steeds last van wat puberstreken soms en moet dus zo af en toe nog flink gecorrigeerd worden, onze ouwe is stokdoof en heeft meer rust nodig dus ook vandaar dat puppy in de bijkeuken gaat in het begin. Ze mag de hele dag buiten rond wandelen en spelen als ze dat wil maar binnen betekend rust! Onze jongste speelt ook alleen buiten en niet binnen dus moet uiteindelijk wel goed gaan komen...

Wachten duurt alleen nog ZO lang :(

Ach, straks mag ik weer even puppy's knuffelen (ga met n vriendin mee op wedstrijd en de puppy's zijn van/bij mijn oude stal dus dan is het wel erg verleidelijk om wat vaker aan te waaien (en ik heb gewoon het geluk dat ik dus daar zo ongeveer kind aan huis ben ;))

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 11:32

petitparis schreef:
lol doet me denken aan het feit dat ze hier niet uit elkaars voerkom mogen eten. De jack durft uitzonderlijk wel eens door huis sluipen en stiekem de kom van mijn reu gaan uitlikken of akls ze geluk heeft, de laatste brokjes stelen. Cita is ocharm "zo slim" om op 30cm van de kom te gaan piepen omdat ze toch die paar achtergebleven brokjes wil. :D

Nou wij hadden een zak brokken gekocht van 20 kilo want dat is een stuk goedkoper dan elke keer een zak van een paar kilo kopen maar elke keer lag de deksel eraf dus ik dacht dat mijn vader 's ochtends de deksel er niet op deed totdat ik zag dat Bentley heel stiekem steeds zelf die deksel eraf haalde en eruit ging eten. Nu heb ik er maar een zware koffer opgelegd zodat hij hem zelf niet meer open krijgt. :')

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 12:10

Oooh, arme Bentley, die gaat nu honger krijgen nu hij geen nachtelijke snacks meer heeft. :P

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 12:20

Neonlight schreef:
Oooh, arme Bentley, die gaat nu honger krijgen nu hij geen nachtelijke snacks meer heeft. :P

Nou hij doet het gewoon overdag dat is nog het erge. :')
Als iedereen op bed ligt zit hij in de bench maar hij wordt te groot dus we willen hem binnenkort in de keuken laten 's nachts.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 13:58

Haha Bentley regelt zijn eigen voer.
Is hij nog wel goed op gewicht?

Wat erg die slopers.
Even afkloppen maar Appa sloopt weinig. Hij graaft steentjes uit de tuin op.
En pikt mijn sokken als hij de kans krijgt.

Wij hebben een open trap in de woonkamer. Die kan hij beklimmen.
STond hij van het weekend om 0130 uur boven te janken.
Maar mee naar beneden genomen, naast gezeten tot hij sliep.

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 14:29

Wij hadden voor onze pup destijds een nylon hondenbench. Ideaal om op je slaapkamer te zetten. Licht van gewicht en inklapbaar. Gebruik hem nu niet meer dus mocht iemand interesse hebben laat het even weten

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 17:17

Even een andere vraag: Weet iemand waar je (mooie) brede leren halsbanden kunt bestellen? In de winkels kom ik weinig tegen, Mika heeft nu een basic zwarte, maar als hij dadelijk wat meer uitgegroeid is wil ik iets van een betere kwaliteit en evt iets chiquers/stoerders. Ik meen dat zoiets al eerder gevraagd is maar ik kan het zo snel niet terug vinden.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 17:54

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 17:57

Kenny kan goed alleen thuis zijn maar kliert en speelt veel. Niet 1 bench is daar groot genoeg voor. In bench vind hij zich dood ongelukkig dus hij mag in de ren.

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 18:03

Bentley is nu prima op gewicht gelukkig.
Koop ik net een bot voor hem wilt hij hem alweer mee naar buiten nemen om te verstoppen dus die is morgen alweer kwijt. :')

Bentley gaat trouwens altijd naast me slapen als ik onder de deken op de bank lig. :')

Afbeelding

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 18:13

Oh wat kunnen jullie honden veel kapot bijten zeg :')
Eve is nu in de handen bijt fase aan beland als we spelen of stoeien met haar. Hopelijk duurt die niet te lang :+

En af en toe ligt er nog een plasje in de woonkamer, ze geeft het jammer genoeg nog niet echt aan als ze moet, ze loopt gewoon en dan gaat ze zitten plassen, zonder naar de deur te lopen of het op een andere manier aan te geven. Poepen doet ze al 2 dagen nadat ze bij ons kwam niet meer in huis gelukkig :)

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 18:17

Aranel schreef:
Oh wat kunnen jullie honden veel kapot bijten zeg :')
Eve is nu in de handen bijt fase aan beland als we spelen of stoeien met haar. Hopelijk duurt die niet te lang :+

En af en toe ligt er nog een plasje in de woonkamer, ze geeft het jammer genoeg nog niet echt aan als ze moet, ze loopt gewoon en dan gaat ze zitten plassen, zonder naar de deur te lopen of het op een andere manier aan te geven. Poepen doet ze al 2 dagen nadat ze bij ons kwam niet meer in huis gelukkig :)

Ik heb nog 1 erge foto toen ik Bentley even 10 minuutjes in de keuken liet. De hele keuken was opgeruimd en ik dacht dat hij verder nergens bij kon totdat ik terug kwam. -O-

Afbeelding

Meneer heeft 10 minuten alleen in de keuken gezeten omdat ik even naar de supermarkt was. Toen hij dit gedaan had was hij rond de 4 maand gok ik. -O-

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 18:54

Tara zat met een jaar nog in een extreme sloopfase, nu met 15 maand is het niet zo erg meer gelukkig. Al krijgt ze nu ook niet meer de kans.

Afbeelding
Afbeelding
Dit was met 11 maand ongeveer, toen had ze haar kussen gesloopt.
Al loopt Tara kwa gedrag ook een beetje achter op haar leeftijd denk ik..

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 19:01

_classic schreef:
Tara zat met een jaar nog in een extreme sloopfase, nu met 15 maand is het niet zo erg meer gelukkig. Al krijgt ze nu ook niet meer de kans.

[ [url=m/jPSPeZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gUjb0E.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was met 11 maand ongeveer, toen had ze haar kussen gesloopt.
Al loopt Tara kwa gedrag ook een beetje achter op haar leeftijd denk ik..

Oh dat is ook wel heel erg. :')
Gelukkig ben ik dus niet de enige waarvan de hond het leuk vind om mensen te pesten. :o
Ik moet zeggen dat Bentley ook de kans niet meer krijgt en als hij wel wat probeert wordt dat ook meteen afgestraft. Bentley is nu 9 maand. :)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 19:58

Toen lizzy een half jaartje was, heeft ze het matje bij de voordeur weg getrokken, groot deel van het ondertapijt gesloopt, plinten en mijn pakketje en bankpas die door de postbode werd bezorgd haha

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 20:01

DanielleB schreef:
Toen lizzy een half jaartje was, heeft ze het matje bij de voordeur weg getrokken, groot deel van het ondertapijt gesloopt, plinten en mijn pakketje en bankpas die door de postbode werd bezorgd haha

Oh. :') :')

Bentley heeft bij ons ook de plinten kapot gemaakt vervolgens is hij eronder geschoven en had hij de kabel van de vaatwasser kapot gebeten ik snap niet dat hij niet onder stroom heeft gestaan daardoor want elke keer als we de vaatwasser aanraakte kreeg je een schok dus we hebben een nieuwe moeten kopen. -O-
Om dan niet te spreken over alle schoenen die gesneuveld zijn, ik heb van de 9 paar die ik had nog 3 paar over. -O-

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 20:04

Afbeelding

Ohja snoeren... 1 van de anderen had inderdaad ook ergens een snoer van kapot gebeten, weet even niet meer waarvan. Gelukkig vergeet je het later wel weer haha

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 20:10

DanielleB schreef:
[ [url=m/aM9WlY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ohja snoeren... 1 van de anderen had inderdaad ook ergens een snoer van kapot gebeten, weet even niet meer waarvan. Gelukkig vergeet je het later wel weer haha

Die is ook erg hoor. :')

Nou we hebben een internet kabel gehad voor de PS4 die is doorgebeten, de vaatwasser en de oplader van de hoverboards die later nog ontploft is omdat m'n broertje dacht dat dat nog wel werkte. -O-

En Bentley steelt nogsteeds al mijn dekens, de teller staat ondertussen op 2 slaapzakken en 5 fleecedekens. :')

En hij heeft onze PS4 ook gemold trouwens en beiden controllers. -O-

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 21:24

Omijngod jongens die foto's :')
Ik zou gek worden denk ik haha

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 22:27

voor zo'n ravage foto's moet je geen pup hebben hoor, mijn jack heeft op anderhalf jarige leeftijd veel meer puin gemaakt op 1 dag. Daarna eigenlijk nooit meer, was een echte paniekaanval
Mijn reu had iets met laders van mobiele telefoons, hij heeft er 2 opgegeten :+