Kittenkletstopic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 14:48

Polly schreef:
Ooooohw *smelt*

Kittens blijven hier tot 14wkn bij de moeder, nog 2 weken. Ik netjes week na die datum vrij genomen, volgend weekend nog een weekendje weg etc.
Krijg ik vanmorgen bericht dat ze evt eerder wegmogen, een van de oudere dieren komt bijna niet meer thuis vanwege de drukte etc.
Ze weet dat ik niet eerder vrij kan nemen en ze blijft dus nog 2 weken maar aaaaaargh ik wil ooohoooooook!

Kan ik me voorstellen, het wachten duurt lang als je het graag wil!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 14:52

Mandyy schreef:
lor1_1984 schreef:
Oooooh, dat pointje (Mel?)... <3

:j

Breng maar hier als je haar ooit zat bent, strikje hoeft er niet omheen. <3

Mandyy

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 14:54

Je bent de eerste, meeste mensen reageren negatief op haar. Geen vriendelijke uitstraling blabla..

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-15 14:54

Heb je al een naam, Polly? :))

Ooooooooooooh die zijn leuk, Mandy. <3

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 14:56

Geen vriendelijke uitstraling? Wat is er nou niet vriendelijk aan dat schatje?

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 15:08

Roosch schreef:
Heb je al een naam, Polly? :))

Ooooooooooooh die zijn leuk, Mandy. <3

Nee :') word wel tijd nu
Ze komt wel 3 dagen eerder dus we moeten hard gaan denken nu

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 15:22

Mandyy schreef:
Je bent de eerste, meeste mensen reageren negatief op haar. Geen vriendelijke uitstraling blabla..

Britten kijken wel vaker chagrijnig, maar als je daar doorheen kijkt heb je de leukste katten die er maar zijn:
lief, zachtaardig, aanhankelijk. <3

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 15:32

Wat een schatjes Mandy! En gelukkig wennen ze al langzaam en komen ze onder de kast vandaan!

Ik heb 2 bakken voor 2 katten, maar ze gaan ook rustig samen 1 kattenbak binnen :+ Beetje krap, maar ach, ze zouden dus zelfs aan 1 bak genoeg hebben. De bakken staan bij mij in de woonkamer, niet ideaal, maar in de gang mogen ze niet, want daar zit gelijk de voordeur en ze komen niet buiten. Plus dat ze dan de hele dag in de keuken kunnen rondlopen en daar mogen ze ook alleen komen als ik er niet ben.
Dus ik ga binnenkort een variant maken op de vele 'ikea cat litter hacks'. Ga een dressoir halen bij ikea, aan iedere zijkant 1 kattenluikje erin, en dan zijn de kattenbakken mooi uit het zicht :) Moet ik ze alleen nog even leren omgaan met een kattenluik...

Lynaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 15:39

Ben heel benieuwd hoe jij dat maakt xFioon! Hou je ons op de hoogte?
Omgaan met een kattenluik vond ik nog wel lastig om de katten te leren.. ik heb 1 kattenbak op badkamer/toilet boven staan en daar heb ik een kattenluik ingemaakt (enige kamer met enkelglas.. brrr) Maar ze kunnen en wel doorheen en snappen het ook wel maar toch rennen ze liever nog een trap omhoog om naar de kattenbak op zolder te gaan (naar die kattenbak gingen ze voorheen niet)

In de toilet heb ik dure kattenbakkorrels vanwege stank op die verdieping en omdat ze daar het meest gingen, en boven heb ik gewoon microfresh korrels. Maar ik denk dat ik het maar moet omwisselen :+

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 16:23

Wat leuk mandy dat hij tevoorschijn komt :P

Inderdaad due britjes hebben niet altijd een lief hoofdje maar dit in tegenstelling tot hun karakter

Wat spannend wachten op kitten

Hier alleen maar huis en tuin katten :D
Ga je even gras afrijden, kom ik binnen en krijg je dit := ze schrokken allebei toen ik achter ze stond _O-

Afbeelding

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 16:38

Hahah te lief! :D

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 17:27

Aaach fotsy <3 <3 wat een lieve poes!

Mannes op de weegschaal!

Afbeelding

En nu ligtie zo te slapen :')

Afbeelding

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 17:38

Aaaah wat lief, dat meisje wat de poes onderzoekt. Ook zo lief dat poesje zo geduldig blijft liggen :D

Wat ligt Mannes braaf in de weegschaal! Is bij Harrie vaak een drama. Harrie is nu 20 weken en was afgelopen week 3 kilo. :oo Wat groeit ie snel zeg! Het kitten aanzicht gaat er steeds meer vanaf.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 17:52

Hahaha Fotsy, geweldig _O-

Ohh Polly.. lastig is dat haha, nog heel even! :(:)

Wat een knapperds heb je Mandy!

Hier zo een die echt wel uren zo kan kriebelen en in slaap vallen :))
Afbeelding

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 17:59

Van al die schatjes word je toch super hebberig

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 18:06

<3 <3 <3

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 18:12

ontzettend lieve poes is dat, heb al eens gehad dat de dochter zijn mams een nieuwe coupe gegeven had := je ziet de kappen er nog in :') heb je natuurlijk met halflangharige katten, gelukkig vinden de poezen dit allemaal leuk, ik iets minder _/-\o_

wow hoe oud is Mannes nu, al meer dan 3kilo :wow:

melanie <3

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 18:28

Ares is nu 17 weken! Dus hij doet het heel goed :j

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 19:12

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 21:39

Mag ik meekletsen :) mijn vriend en ik wonen sinds kort samen. En als de schutting in de tuin staat en de deuren in het huis zitten willen we ook een katje aanschaffen.
Tot nu toe ben ik helemaal verliefd geworden op de ragdoll daar ben ik dan ook steeds naar aan het kijken. Prachtige katten natuurlijk en wat ik ervan lees erg mensgericht ook. Maar sluit andere rassen niet uit als ik toevallig iets tegenkom. :)
Ik neig nu nog meer naar een katertje omdat ik lees dat poezen soms wat bitchy kunnen zijn :')
Ik kan niet wachten ben al volop aan het rondkijken haha.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-15 21:40

Oooh dan zal ik je maar niet de advertentie van 2 witte Maine Coon katertjes laten zien die ik laatst zag.. O:)

Wees welkom!

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 21:50

Ik heb mijn hele leven alleen maar poezen meegemaakt, nooit een kater :D Ik vind het heerlijk, dat bitchy-karakter :)) Lekker eigenzinnig. Katers lijken me zo.... saai..?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-15 21:52

Ik heb een poes en een kater maar hoe zot ik ook ben op Kedi ik heb een voorkeur voor katers. Zo gemoedelijk die beesten! (Al stopt Dietje me momenteel in op bed maar ze is gewoon.. poes. Alles op haar manier. :D )

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 21:57

_Karlijn schreef:
Ik heb mijn hele leven alleen maar poezen meegemaakt, nooit een kater :D Ik vind het heerlijk, dat bitchy-karakter :)) Lekker eigenzinnig. Katers lijken me zo.... saai..?

Katers saai?
Overduidelijk nooit met mijn terrorist te maken gehad. :')

ff een quote van mijn facebook:
Citaat:
Met Porthos verveel je je niet gauw... :+
Meneer heeft een hobby en dat is 'gebruik je nagels overal bij', oftewel heb ik inmiddels tig gaatjes en krassen.
Ook als hij bij me in bed kruipt en hij vind dat ik te onrustig ben of dat hij gewoon niet genoeg ruimte heeft dan zet hij doodleuk z'n nagels in me, heel fij- uh pijnlijk. -O-

Afijn, tijd dus om z'n nagels te knippen.
Schaartje gepakt, Porthos gelokt, resoluut op schoot geparkeerd en na 1 nagel begon het hoor:
nagels in me duwen, krabben, bijten (en vasthouden :oo :x), los wurmen en wriemelen, tegenstribbelen.
Maar ik ben iets volhardender dan hij, dus uiteindelijk zijn alle nagels geknipt.
Maar dan is meneer pissig en uiteraard vliegt hij dan hetgeen aan wat het dichtst bij is, in dit geval opvanghondje Billy. :x
Die vocht terug dus dat was ff heel gezellig in huis. :+

Kon ik ze uit elkaar trekken, Billy in de vensterbank geparkeerd, Mowgli gewaarschuwd afstand te houden en Porthos streng toegesproken dat hij niet de rest mag grijpen als hij z'n zin niet krijgt of gefrustreerd is.
Etter... :')

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 21:59

Ik heb eigenlijk altijd poezen gehad, die ene kater die wij bij mijn ouders thuis hadden die sproeide, ondanks op tijd castreren, zo vervelend. Verder een lief dier hoor, maar ik had er niet echt iets speciaals mee. Terwijl de poezen die wij thuis gehad hebben, dat waren eigenlijk altijd echt mijn maatjes, super lieve dieren. De blauwe rus die we hadden toen ik jong was, die was net een hondje, kwam als ik riep, bracht me naar school, ging mee de hond uitlaten enz. Maar ook de latere poezen, altijd lieve, aanhankelijke dieren. De huidige siamees van mijn ouders is altijd blij als ik even thuis ben, dan komt ze op schoot liggen, wil even clickerspelletjes oefenen en het liefst ook nog even samen spelen, alles in dat ene uurtje dat ik er ben :+
Heb momenteel ook 4 poezen, alle 4 super lief en aanhankelijk, voor mij geen katers hoor, het risico op sproeien is me te groot en poezen zijn minstens zo lief <3