Bedankt voor alle leuke reacties! Ik vind ze zelf ook echt super! Chase heeft echt een hele mooie diepe kleur en Chewie is een schattig fluffy bolletje, die is ook nooit echt heel erg bang geweest bij mij, Chase was echt een angsthaas maar dat is nu minder aan het worden
EllaBellaah schreef:Hoe oud zijn jouw gerbils joanieke? Misschien kleuren ze nog wat bij.
Ze zijn nu bijna 4 maanden (van 21 mei) ik denk zelf dat ze al 'verkleurd' zijn, maar dat was niet echt een duidelijke verkleuring, misschien komt dat nog een keer
Albion schreef:[ [url=m/9CsHdF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb ook een gerbil met dezelfde kleur, mij is verteld dat dit ook Siamees is. Hij heeft iets donkerdere delen: de staart, snoetje, oren, etc

Ja dit klopt bij Chase ook helemaal, maar Chewie is veel lichter van kleur (ook als de jouwe zo te zien van de foto) en echt duidelijke donkere delen heeft hij ook niet.
stalmilagro schreef:Wowwww joanieke dan voel ik me toch wel trots als fokker hoor! Wat zijn ze knap! De ene kan ook lichter zijn omdat hij gevlekt is. Dacht eerst lcp sepia ofzo, maar kan ook door de vlekjes komen.
Ja ik heb die kleur nog in gedachten gehouden! Ik zie echter niet echt duidelijk een kleur verschil in de nageltjes etc.. Denk daarom ook wel Siamees, maar vind het alsnog wel lastig om te bepalen. Misschien dat t nog duidelijker wordt als ze wat groter en ouder zijn
Ik ben trouwens echt helemaal aan ze verkocht, ze worden echt super hard verwend en ze lokken hier de katten gewoon uit achter het raampje, heel komisch om te zien
Mijn zelfgemaakte dak is trouwens volledig cat-proof! De kat kon er gewoon op gaan zitten en hij bleef gewoon intact