Hoe meer zielen hoe meer vreugd lijkt mij.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Christina schreef:Oshaa krijgt hij ook weleens pens? Vuile pens (vers) bevat ook handige bacteriën. Misschien dat je daar beter aan komt dan supplementen. Jammer dat op kvv niet veel hielp, ik had hetzelfde probleem maar dat is op kvv over gegaan en nu zelfs al bijna twee jaar op brok goed (genoeg). Hier moet er vooral geen groente/fruit in tegen het advies bij kvv in. Een beetje kan wel, maar niet alles en zeker niet die groenteworsten, groentebrokken of te weken vlokken. Dus ik weet niet of je op kvv hem puur op vlees hebt gehouden? Ook verder geen snacks?
Of dat het uiteindelijk was bij ons, weet ik natuurlijk ook niet zeker. Maar na elke keer twee maanden een andere brok die niks verbeterde of erger maakte, was puur kvv uiteindelijk de oplossing. Daarna nog een tijd rauw/karkassen + kvv gevoerd. Ik weet niet meer precies wanneer ik weer brok heb toegevoegd (als aparte maaltijd) en snacks. Uiteindelijk helemaal terug naar brok en dat gaat nog steeds goed. Zo nu en dan is het eens wat minder, maar dat is altijd wel te herleiden (snacks, groente, fruit, straatstront...).
Oshaa schreef:Ik zou graag jullie advies vragen voor een volgende stap met Beer en zijn niet zo goede darmen (maar ook niet mega slecht).
Iemand een idee?
Jamiefris schreef:Oshaa schreef:Ik zou graag jullie advies vragen voor een volgende stap met Beer en zijn niet zo goede darmen (maar ook niet mega slecht).
Iemand een idee?
Heb je hem ook al eens helemaal op een eliminatie dieet gehad om te kijken of die geen allergie heeft?
Met bijvoorbeeld Royal canin an allergenic.
kiwiwitje schreef:Jamiefris schreef:
Heb je hem ook al eens helemaal op een eliminatie dieet gehad om te kijken of die geen allergie heeft?
Met bijvoorbeeld Royal canin an allergenic.
Allergenic is geen eliminatie dieet.