Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CupCakes_ schreef:Die quarantaine word je inderdaad soms een beetje simpel van.
Bahbah, dat van het hondje dat aangevallen is![]()
Lang leve Facebook, op een Aussieforum had ik de oproep geplaatst dat ik op zoek was naar de rest van het nest waar Jip uit kwam. En ik heb al een broertje gevonden inclusief eigenaar. Dus daar gaan we als Corona over is samen mee op uit. En gelukkig is die ook groter uitgevallen.
Zoe_97 schreef:Ik mis enorm de shows en de gehoorzaamheidswedstrijden. Normaal vertrok ik morgen naar Hongarije voor 4 shows komend weekend. Ik heb daar veel vrienden en kennissen die ik niet vaak zie en Had er dus enorm naar uit gekeken![]()
Ik heb lichte afkockverschijnselen van shows
kiwiwitje schreef:Ik mis het naar de winkels gaan ook niet. Dat deden we toch al amper en anders een soort van wedstrijdje hoe snel we weer buiten konden staan.
Maar ik irriteer me aan al t krampachtige gedrag overal. T is al bijna niet meer normaal om mensen te groeten als je ze niet kent of vaak ziet. De wandelplekken zijn druk.
En ik baal er gewoon van dat veel plannen die we gemaakt hadden niet door kunnen gaan.
En dan zie je ondertussen een explosieve vraag naar pups en dan vraag ik me oprecht af of mensen nu echt al hun verstand verloren zijn..
xLaraaj schreef:CupCakes_ schreef:Die quarantaine word je inderdaad soms een beetje simpel van.
Bahbah, dat van het hondje dat aangevallen is![]()
Lang leve Facebook, op een Aussieforum had ik de oproep geplaatst dat ik op zoek was naar de rest van het nest waar Jip uit kwam. En ik heb al een broertje gevonden inclusief eigenaar. Dus daar gaan we als Corona over is samen mee op uit. En gelukkig is die ook groter uitgevallen.
Hoe bedoel je : “gelukkig is die ook groter uitgevallen?
[ [url=m/y1MU7U.jpg]Afbeelding[/url] ]
Skippy01 schreef:@Roosvanblue nee, fokkers geven op meer plaatsen aan dat de vraag hoog is en ook asiels geven dat aan. Kan tweeledig zijn 'nu hoeven we geen vrij te nemen, we zijn toch thuis en dan maar NU ipv over vier maanden' (of zoiets) of ondoordachte aanschaf. Ik hoop maar op het eerste: we wilden het toch al en nu komt het goed uit.