Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik begreep uit het bericht dat het om de gozer ging die op de foto wilde en ik had al de link gelegd dat candalisa geen man is … Dus toen was er voor mij nog maar één optie.
hij stond met haar te presenteren . Niet dat het mij uitmaakte hij was gewoon erg leuk
Vooral met drijven merk ik enorm dat Dexter zijn eigen plan trekt. Hij weet het toch wel beter. Dundy neemt gewoon alles aan wat ik zeg. Betekent overigens niet dat BCs niet nadenken hoor, alleen hoe ik ze ken willen ze alles wel voor je doen, al lopen ze zichzelf er mee dood.
Ja ze doen graag dingen met mij, maar het is niet dat hun leven in stort als ze even niets voor me kunnen doen. En Bo heeft ook wel zijn fratsen dat ik twee keer iets moet vragen en Lupa die denkt ook af en toe oost Indisch doof te zijn (of ze word echt doof ..
) Dus ach … ik denk dat het ook maar een beetje is hoe je je hond opvoed.

Trots op knappe Prim (en jou natuurlijk!
)
En jij die zei dat je wrss niet ging kunnen showen met Prim 
XxDiandraxX schreef:kiwiwitje schreef:Wow wat goed Diandra!![]()
Trots op knappe Prim (en jou natuurlijk!
)
Dank je wel! Ik ben nog steeds een beetje flabbergasted.. Het was het wachten in elk geval waard. Ras was klaar om half twaalf en erering was rond half 6..
candalisa schreef:Renske wat een leukerd super dat het goed gegaan is!!
Mila heeft vannacht voor het eerst beneden geslapen heb haar hele tijd op onze slaapkamer gehad maar ze maakte er steeds een spelletje van om naar beneden te gaan dus dan maar proberen en ik denk dat ik er meer moeite mee had als zijzelf
We waren een beetje aan het rondkijken naar een hondenvriend erbij (we hebben al een kruising rondlopen)
Het is een teckel reutje