[HK] Puppy erbij 2016/2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MxW

Re: [HK] Puppy erbij 2016/2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 09:05

Wat ligt ie erbij zeg _O-
Fijn dat hij het goed gedaan heeft vannacht!

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 13:43

Bentley is te groot voor de bench, we willen liever geen andere meer gaan kopen omdat hij er nog wel in kan liggen dus we willen hem vanaf nu ook de woonkamer gaan geven zodat hij niet in een bench hoeft te liggen waar hij bijna niet meer kan staan. Oftewel ik moet even alles kwa was en dingen die kapot kunnen opruimen want hij steelt me elke keer de sokken die aan de waslijn hangen. :')

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 15:39

Toch zalig als ze met alles "bloot" liggen :P

Hier vanavond na veel lobby'en nog een keertje met de stippels op Coursing, benieuwd of mijn reu even fanatiek gaat zijn (wishful thinking)...

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 15:47

Eve ligt er ook erg comfortabel bij nu :j

Afbeelding

Vanochtend is ze voor het eerst bij de oppas geweest, ging erg goed dus we hebben nu een adres achter de hand als we een keer weg moeten of allebei werken en mijn ouders kunnen niet oppassen :)
'T is net een kind zoals ik dit nu schrijf :') maar 3 uurtjes alleen thuis blijven vind ik nu de max.

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 15:55

Ach Aranel, het zijn ook net kinderen. Mijn man en ik nemen na elkaar vakantie omdat ons 'kind' dan eerst niet alleen thuis hoeft te zijn :+

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 15:56

Wat liggen beide puppies er toch lief bij <3

Hier eentje die intens blij met de nieuwe kussentjes van de bank is :')

Afbeelding
Afbeelding

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 16:11

Hahaha die laatste foto, je ziet 'm gewoon denken Aaaah best pillow ever :')

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 16:40

Ooo, ik heb dus niet de enige die alle kussens wil hebben om heerlijk op te liggen. :))

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 16:50

Wat is Spike een schatje..

Zag nog een lief pupje, lekker liggen onder een tafel.

Wat kunnen ze gek liggen, he? Denk regelmatig dat ligt toch niet lekker, maar Saar is dan in diepe rust, dus zal wel.

Saar was vandaag mee werken. Kussen is goedgekeurd, dus morgen maar even heen om de kantoor bench op te ruimen.

Afbeelding

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 19:14

Heerlijk zo ongegeneerd kunnen liggen.
Ik zou er jaloers op worden.

Maxxie, ik wilde de hond Jip noemen. Man en zoon riepen toen jipjip, dat zegt Appa uit Avatar altijd.
Zodoende is het Appa geworden.

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 21:42

luuntje schreef:
Heerlijk zo ongegeneerd kunnen liggen.
Ik zou er jaloers op worden.

Maxxie, ik wilde de hond Jip noemen. Man en zoon riepen toen jipjip, dat zegt Appa uit Avatar altijd.
Zodoende is het Appa geworden.

Jaaaa super leuk! _O-
Ik zou hem echt leren dat "kom hier" jipjip is :') zou me door lachen als ik dat op het veld hoor hahahaha

Aaaah Bo wat ligt Saar er lekker bij

Hahahaha Classic dat hoofd, die hond is echt optimaal aan het genieten _O-

Aranel wat een svhatje! Het zijn inderdaad ook net kinderen haha. Je kan er heel druk mee zijn :')

Pip begint te wennen in haar nieuwe huisje. Snachts is ze stil en slaapt ze braaf in haar mandje. En overdag zit ze voor het raam te loeren :')

Gister was ze tijdens het douchen naar boven geslopen en trof ik haar zo op bed aan _O-

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door MxW op 28-07-17 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 21:48

Hahaha sneaky puppy :')
Goed dat ze stil is 's nachts! Dat is zo fijn..

Eve is nog steeds snel aan het hijgen, weet niet zo goed wat ik ermee aan moet. Het is niet zo dat ze de tong op de knieën heeft hangen maar gewoon iets hijgend ademhalen doet ze eigenlijk vrijwel de hele dag. Als ze druk gespeeld heeft wordt het natuurlijk wel meer maar als ze dan rust gaat het wel beter.
Ze doet dit eigenlijk al sinds ze bij ons is en bij de fokker niet. Ik heb het internet al door gespit maar bij alle ziektes horen ook andere symptomen. En dat is het dus, verder heeft ze geen symptomen. Ze is super speels en niet moe te krijgen met apporteren, eet de bodem zowat uit haar bak als ze eten krijgt, heeft goede ontlasting en drinkt en plast ook goed.

Nu zat ik te denken, kan het komen door een ijzer tekort oid wat ze toch door haar voeding heeft opgebouwd? Ze krijgt kvv vlees, wel een complete versie.

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 17:42

Wij vandaag weer wezen kijken bij de pups.... Nu ruim 3 weken oud en ze zijn zo leuk!!!

Beginnen te spelen, te ravotten en je begint al echt goed karakters te onderscheiden.

We hebben n #1 en n back up en die back up moeten we vd week nog even doorgeven aan de fokker (zodra ze hun eigen kleur bandje hebben want das makkelijker dan nu zeggen: onze #2 is die met die buikvlek (terwijl er 6 zijn met een borst/buikvlek)) zodat zij door kan geven aan andere potentiele nieuwe eigenaren dat die 2 dus voorlopig niet beschikbaar zijn.

Even 2 foto's van onze #1 vandaag
Afbeelding
Afbeelding

En 1 van onze #2
Afbeelding

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 21:27

Cuba wat een ukkies nog. Erg mooi en lief.

Maxxie, wat een boef om op bed te gaan liggen. Volgens mij ook best nieuwsgierig of niet?
Misschien wel een idee om 'jipjip' te gaan roepen.

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 14:09

Heel nieuwsgierig. En slim. En stout -O-

Mijn vriend kwam donderdag thuis, appt hij "je gelooft het nooit. Pip stond op de keukentafel" ehm, wat? Enfin. 1 keer gebeurd, nog niet op heterdaad betrapt zal wel niet weer gebeuren.

Wel dus, want mevrouw heeft een pen van tafel gegraaid en die kapot gegeten op ons mooie vloerkleed *\%/*

Afbeelding

Ze krijgt nog 1 kans en als ze dan nog zoiets uitspookt gaat ze de bench weer in. Ik wil haar best vrijheid geven, maar dan moet ze niet mijn meubilair gaan verpesten. Stoelen en alles zit onder |(

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 16:02

Ben blij met de eigen kamer voor mijn boef haha. Hij studeert wel voor binnenhuis architect maar kan (denk ik haha) enkel dit met 2 goedkope kleden en hoop speelgoed doen. En oh ja de mega ren zet hij ook steeds anders qua vorm. Van dd week kon ik het deurtje niet vinden hahaha.

Afbeelding

Ik ben erg erg!! Zuinig op mijn spullen en hij heeft heerlijk de ruimte in de ren dus ga hem echt niet proberen los in huis te laten bij alleen thuis zijn....

Zelfs als ze alleen thuis in de ren zijn doe ik voor de zekerheid de deur naar de woonkamer nog dicht ;)

Woon nu bijna 1 jaar op mezelf en daar erg hard voor gespaard en erg leuke woonkamer en bank en dat hou ik ook erg graag zo ;)

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 17:36

Nou Bentley had vrijdag de zonnebril van m'n broertje te pakken dus ik was een beetje boos. :Y)

Hij mag ook een tijdje niet meer verder dan de bijkeuken, de deur van de douche kan niet goed dicht en hij krijgt hem daardoor dus open en neemt alles mee naar buiten, van kleren tot shampoo en deo.
Mijn vader gaat dinsdag op vakantie en daarna gaan we het hele huis renoveren dus dan komt er ook een nieuwe deur in de badkamer.

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 23:06

Hier gaat straks puppylief gewoon in de bijkeuken... Daar komt haar bench te staan en n hek zodat ze niet door de gehele keuken/kamer kan wandelen.

Nu moet ik zeggen dat we nog 2 andere teven in huis hebben en die hebben ook hun rust wel nodig. De oudste al helemaal aangezien die al ruim 15 is... de jongste (althans nog wel ;)) is 3,5 maar denkt nog steeds dat madam 1 jaar is :')

De 3,5 jarige hebben we vanuit Amerika meegenomen en is mijn allereerste hond geweest die me letterlijk gek kon laten worden... niet zo zeer omdat ze echt stout was maar wel omdat ze na haar tandenwissel besloot dat hout (vensterbank, stoelpoot en zelfs plinten) erg lekker was... als je dan nagaat dat we daar in n huur appartement woonde kun je je mss voorstellen dat ik niet zo heel vrolijk was. Oplossing had ik echter wel snel gevonden: azijn op de spullen spuiten en madam was genezen!

Nu ga ik maar hopen dat onze pup straks niet dit soort grapjes gaat uithalen ;)

En ja, onze honden hebben meer dan voldoende speelgoed en ook kauwbotten, hertengeweien etc waar ze op kunnen kauwen maar goed.... als ze willen slopen doen ze dat toch gewoon :)

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 00:15

CubaLibre schreef:
Hier gaat straks puppylief gewoon in de bijkeuken... Daar komt haar bench te staan en n hek zodat ze niet door de gehele keuken/kamer kan wandelen.

Nu moet ik zeggen dat we nog 2 andere teven in huis hebben en die hebben ook hun rust wel nodig. De oudste al helemaal aangezien die al ruim 15 is... de jongste (althans nog wel ;)) is 3,5 maar denkt nog steeds dat madam 1 jaar is :')

De 3,5 jarige hebben we vanuit Amerika meegenomen en is mijn allereerste hond geweest die me letterlijk gek kon laten worden... niet zo zeer omdat ze echt stout was maar wel omdat ze na haar tandenwissel besloot dat hout (vensterbank, stoelpoot en zelfs plinten) erg lekker was... als je dan nagaat dat we daar in n huur appartement woonde kun je je mss voorstellen dat ik niet zo heel vrolijk was. Oplossing had ik echter wel snel gevonden: azijn op de spullen spuiten en madam was genezen!

Nu ga ik maar hopen dat onze pup straks niet dit soort grapjes gaat uithalen ;)

En ja, onze honden hebben meer dan voldoende speelgoed en ook kauwbotten, hertengeweien etc waar ze op kunnen kauwen maar goed.... als ze willen slopen doen ze dat toch gewoon :)

Bentley heeft ook genoeg speelgoed om mee te spelen maar hij vind het nog het aller leukste als iemand een plastic fles aan het geeft. :')

Het is de bedoeling dat bentley net zoals onze andere honden gewoon door het huis kan lopen ook ‘s nachts maar dan moet hij eerst leren dat hij alleen met zijn speeltjes mag spelen.

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 03:27

Hier ook plinten, kozijnen, voordeur, trap, kastje en stuk muur gesloopt. Ondanks alle speeltjes voor haar. Ze snapt het nu overigens wel, van de week weer paar speeltjes gegeven en vind het knap dat ze meteen weet dat die van haar zijn en dat ze de rest van het speelgoed (van mijn dochter) met rust laat.

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 07:49

Een stuk muur :')

Wat dat betreft heb ik geluk dat ik een klein hondje heb geloof ik. Al had ik laatst wel gedroomd dat Pip een gat in de muur gegraven had _O-

Kan me goed voorstellen dat je daar niet blij mee bent cubalibre, hopen dat de nieuwe pup iets liever is haha

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 08:44

Wat een schatje Cubalibre!

Ik ben benieuwd wat voor spullen Spike nog zal slopen, want dat gaat vast gebeuren. Hij hangt nu al in kleding.

Die van jullie kunnen er wel wat van zeg -O-

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 08:47

Hij had bij ons idd ook de plinten kapot gemaakt.
Maar ook de internet kabel doorgebeten, een oplader voor de hoverboards doorgebeten die m’n broertje nog later in het stopcontact had gestopt omdat hij het niet gezien had en die explodeerde. -O-
Maar ook sokken, glazen, mijn telefoon hoesje, sigaretten en m’n bankpasje.

Nu houdt hij het op sokken en plastic gelukkig.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 10:12

Wat een slopers allemaal zeg!
Die slopers zou ik toch ook in de bench zetten als je niet thuis bent of 's nachts. Bench kunnen ze ook als lekker slaapplekje zien.
Kiko heeft nog nooit iets gepakt wat niet van haar was, laat staan gesloopt. Zij ligt toch gewoon in de bench als wij niet thuis zijn en 's nachts. Is gewoon haar plekje geworden, is ze ook gewend. Heel af en toe laten we haar wel in de keuken, is meer voor het gevoel van ons, dat ze daar meer ruimte heeft. Ze komt haar kussen dan niet af, en kussen is kleiner als de bench. :+

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 10:29

Gelukkig hier ook geen sloper, enkel een keer een enveloppe met een nieuwe bankpas van de salontafel te pakken gekregen toen wij ons verslapen hadden... :+

Wij zijn gisteren naar het strand geweest, Mika vond het geweldig, heeft zich zo uitgeleefd! Genieten hoor! <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding