Fijn dat hij het goed gedaan heeft vannacht!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:Heerlijk zo ongegeneerd kunnen liggen.
Ik zou er jaloers op worden.
Maxxie, ik wilde de hond Jip noemen. Man en zoon riepen toen jipjip, dat zegt Appa uit Avatar altijd.
Zodoende is het Appa geworden.
CubaLibre schreef:Hier gaat straks puppylief gewoon in de bijkeuken... Daar komt haar bench te staan en n hek zodat ze niet door de gehele keuken/kamer kan wandelen.
Nu moet ik zeggen dat we nog 2 andere teven in huis hebben en die hebben ook hun rust wel nodig. De oudste al helemaal aangezien die al ruim 15 is... de jongste (althans nog wel) is 3,5 maar denkt nog steeds dat madam 1 jaar is
De 3,5 jarige hebben we vanuit Amerika meegenomen en is mijn allereerste hond geweest die me letterlijk gek kon laten worden... niet zo zeer omdat ze echt stout was maar wel omdat ze na haar tandenwissel besloot dat hout (vensterbank, stoelpoot en zelfs plinten) erg lekker was... als je dan nagaat dat we daar in n huur appartement woonde kun je je mss voorstellen dat ik niet zo heel vrolijk was. Oplossing had ik echter wel snel gevonden: azijn op de spullen spuiten en madam was genezen!
Nu ga ik maar hopen dat onze pup straks niet dit soort grapjes gaat uithalen
En ja, onze honden hebben meer dan voldoende speelgoed en ook kauwbotten, hertengeweien etc waar ze op kunnen kauwen maar goed.... als ze willen slopen doen ze dat toch gewoon