Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mandje schreef:Ik heb de paaltjes aangeleerd met de clicker.
Ik rem hem af omdat hij anders veel de hard gaat. Waardoor hij dan alle raakvlakken gaat missen missen. Heb nu ook huiswerk mee om een comando voor langzaam aan te leren waardoor we straks wel in 1 keer door kunnen.
We hebben pas 10 lessen gehad.
JesdaPower schreef:Gisteren na heel lang geen gehoorzaamheid weer eens kunnen doen.
Eerst liep Jinn kreupel, toen was er dikke onweer (zitten tussen bomen) en toen was het pinksteren en toen ging de les de les nogmaals een keer niet door. Wilde graag de gehoorzaamheid weer oppakken nadat mijn broer er mee gestopt was. Dus zo'n 2 à 3 maand geleden voor het laatst.
Ik dacht, dat gaat echt never nooit goed. Jinn gaat alleen maar lopen klieren en met andere honden spelen.
Jesda had ik ook bij me en die liep gewoon zichzelf te vermaken maar Jinn werd een beetje afgeleid door haar. Hij keek naar haar maar als ik een commando gaf deed hij het wel in 1 keer, dus allah, daar even op oefenen dus Jesda even wat vaker mee nemen
Voor de rest ging het erg goed! Over een week of 5 ga ik een examen doen voor honden van een half jaar oud (omdat Jinn 'achter' loopt wil ik dat gewoon even voor mezelf) en even kijken waar we onze punten op verliezen.
Al met al deed hij het super goed na zo'n lange stop. Ben trots op mijn kanjer
Machie schreef:Ik zal eens een filmpje voor je maken hoe ik het Csiva geleerd heb JP
Quinette schreef:Wat toevallig!
Kom je er ook nog? En zo ja, wat doe je?