Puppy erbij 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 21:20

Hahahaha flaporen, geweldig!! Je hebt een Aus en BC als pup? Uitdaging of niet?

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 21:24

Xdenies haha ik heb een aussie en de border is skye van kimvisious := ze is een dagje hier omdat kim een bruiloft had :j
Het was wel echt een uitdaging om ze zo op de foto te krijgen hahaha Skye is precies een maand ouder als Mila

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 21:29

Oooohh, nu snap ik het. Ik dacht al dat ik (weer) iets gemist had :')

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 23:14

Ik dacht al die BC ken ik _O- Vind het zo'n gaaf beestje. Doet me toch twijfelen om een BC te willen maar dan moet het karakter wel goed zijn :Y)

Heel gaaf dat bord Kiwi <3

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 10:02

Super leuk dat je dan even oppast! Vinden de pups vast ook heel gezellig!!

Kaus twijfel je daarover dan? Onze BC us een goedzak in hart en nieren :+

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 11:50

Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik nou van border collies vind _O- Ik vind ze qua uiterlijk zo super gaaf maar qua karakter wisselt het enorm per border. Zal ook natuurlijk opvoeding zijn.

En ze zeggen vaak dat Kelpies enorm op Border collies lijken. Nu ervaar ik dat zelf absoluut niet zo maar dan is de vraag dus of dat opvoeding of karakter is of uitzondering op het ras :Y)

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 11:52

Leuke foto'svan Skey en Mila. :D

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 12:14

Tsja lastig om te zeggen. Die van ons is ontzettend braaf en lief. Zn broertje is een dikke donder :+ die doet alles wat niet mag zeg maar. Maar zal deels opvoeding zijn.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 13:53

Kaus schreef:
Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik nou van border collies vind _O- Ik vind ze qua uiterlijk zo super gaaf maar qua karakter wisselt het enorm per border. Zal ook natuurlijk opvoeding zijn.

En ze zeggen vaak dat Kelpies enorm op Border collies lijken. Nu ervaar ik dat zelf absoluut niet zo maar dan is de vraag dus of dat opvoeding of karakter is of uitzondering op het ras :Y)

Kelpies en borders lijken echt helemaal niet op elkaar, alhoewel ik kan begrijpen dat sommige mensen dat denken die niet bekend zijn met de rassen.

Maar zo zou ik zelf geen kelpie willen hebben, toen Kay twijfelde tussen een kelpie en een border heb ik mijn hart vastgehouden.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 14:18

Het ligt dus niet aan mij gelukkig :Y) Veel mensen noemen Kelpies altijd maar Australische Border Collies maar ik zie het echt niet hoor. Ja, het drijft beide schapen maar daar houdt het voor mijn gevoel ook wel op. In drijfstijl komen ze wel enigszins overeen als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een Aussie of Cattle dog maar ook dan is het niet hetzelfde.

Wat vind jij het grootste verschil Kim?

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 14:36

Even een ego post

Zo leuk als ze vragen of ze met de puppy op de foto mogen <3

Afbeelding
Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-19 14:45

Hoe leuk!!!

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 14:51

Wat gaaf!

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 14:53

Hahaha in mijn hoofd is het altijd de vrouw die zo gek en AAAAHH doet bij puppy's maar moet je hier de vent zijn gezicht zien! Precies een klein kind met sinterklaas :D :D

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 15:04

xLaraaj schreef:
Hahaha in mijn hoofd is het altijd de vrouw die zo gek en AAAAHH doet bij puppy's maar moet je hier de vent zijn gezicht zien! Precies een klein kind met sinterklaas :D :D

Wahaha ja ik stond bij ze te kijken en was meteen owwwwwwww een beebieeeee en hij wat gaaf een Australian Shepherd ow mag ik haar aaien??!! Uh ja van mij wel! Mila vond wel leuk (ik stiekem ook hoor) mogen we met haar op de foto? Ja tuurlijk mag dat haha

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 15:07

Haha even een trots momentje dan he :D En euh... Tegen zo'n vent zou ik ook geen nee zeggen hoor :+

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 15:49

Xlaraaj neuj echt niet _O- O:)

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 17:10

Arme Mila verplicht knuffelen.... Haha !

Skye is mijn eerste border en ik moet zeggen, ik zou nu niet anders willen. Hoewel het wel enorm wennen is om een hond te hebben die meer snapt dan alleen "zit" haha.

Vandaag bij een vriendin langs geweest die staffies fokt en Skye lekker met de jonkies laten spelen. Dat was enorm genieten, vooral met dit weer!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nu ligt ze lekker total loss in de zon, durf niet te vertellen dat ze niet bruiner kan worden :P

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 17:38

Nooit meer iets anders dan een Border hier hoor :) Ze zijn er gekomen omdat mijn stiefvader alleen zulke honden wilde (geen idee waarom, maar oké) en na zijn overlijden heb ik dit dus fijn doorgezet met onze Bodhi en tsja … uiteindelijk wordt de toekomstige border dan alweer de vierde. (klinkt alsof ik ze aflsijt :P)

Hier echt niet blij met dit vieze benauwde weer :( Bo kwam gisteravond echt niet in slaap en lag alleen maar te hijgen. Zo zielig. Uiteindelijk mijn kamer deur open gezet en toen zijn we allebei wel in slaap gevallen. Ik kan niet met een raam open slapen vanwege de geluiden, dus dit is de enige oplossing. We redden ons wel weer deze zomer …. :l Sneeuw … where are you!?

Haha Candalisa, ik moest even goed naar je foto kijken ik scrollde er snel langs en dacht dat iemand z'n pup met Britt Dekker op de foto was geweest. Ik hoop niet dat je het niet als een compliment ziet want ik bedoel het echt als een compliment :P
Heerlijke blije foto in ieder geval! Waarom wilde ze eigenlijk op de foto?

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 18:03

Hier wil ik ook zcht niets anders meer dna een border! Zo zalige honden

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 18:20

Wat een heerlijke foto's Kimvicious :D

Ik vind Borders ook echt geweldig, maar vriendlief vind ze mwah, die is weg van herders, dat vind ik ook prachtige honden dusja, zo toch maar een herder dan *\o/*

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 18:39

Haha ik ken maar 1 border die ik mega leuk vind... Die eigenaar klaagt steen en been dat dit zijn 4de border is en hij met deze totaal niet overweg kan. Qua gedrag en karakter totaal geen border namelijk. Qua uiterlijk absoluut showlijn border zonder twijfel.

Weet wel waarom hij de enige is die ik leuk vind whahahaha. Mega eigenwijs, zo zot als een konijn of zo gek als een deur?? In elk geval luister functie werkt 10% en hij vind zichzelf nog lolliger dan een hele kudde labradors haha

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 19:53

[quote="xDenies”]

Haha Candalisa, ik moest even goed naar je foto kijken ik scrollde er snel langs en dacht dat iemand z'n pup met Britt Dekker op de foto was geweest. Ik hoop niet dat je het niet als een compliment ziet want ik bedoel het echt als een compliment :P
Heerlijke blije foto in ieder geval! Waarom wilde ze eigenlijk op de foto?[/quote]

Dat is toch ook Britt of ben ik gek?? :+

Sorry dat irritante quoten gaat zo vaak mis
Laatst bijgewerkt door Djoopie op 20-04-19 19:55, in het totaal 1 keer bewerkt

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 19:55

Djoopie schreef:
[

Ik dacht t eigenlijk ook, maar ik ben nooit goed met bekende mensen dus dacht vraag t maar niet :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 19:57

Kaus schreef:
Het ligt dus niet aan mij gelukkig :Y) Veel mensen noemen Kelpies altijd maar Australische Border Collies maar ik zie het echt niet hoor. Ja, het drijft beide schapen maar daar houdt het voor mijn gevoel ook wel op. In drijfstijl komen ze wel enigszins overeen als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een Aussie of Cattle dog maar ook dan is het niet hetzelfde.

Wat vind jij het grootste verschil Kim?

Vooral karakter, hoewel kelpies heel werkwillig zijn, zijn ze ook een stuk harder en stugger dan borders. :j

Ik heb graag borders, maar de korthaar is écht mijn ras. Qua ras en karakter zijn ze gewoon perfect voor mij. Kay is van de shelties en borders.

En ik wil nog graag eens een poedel, die vind ik ook geweldig. <3

candalisa schreef:
Even een ego post

Zo leuk als ze vragen of ze met de puppy op de foto mogen <3

[ [url=m/5I5LeJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2goTAt.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mila kijkt ook heel trots!