Egale konijnen vind ik ook mooi hoor, ik heb alleen nu steeds stippies
Vandaag zijn Pepper en Billy alweer 3 jaar bij mij Hopen dat ik nog lang van ze mag genieten! Wat hou ik toch van die lieverds! Foto van toen ik ze net had
Anoniem
Geplaatst: 03-04-19 15:43
Stipjes
Lilo heeft gestipte oortjes -kuch- oren
En zag gisteravond ook op haar achterpoot
Te leuk stippies
spookyskippy
Geplaatst: 03-04-19 19:48
Dat er nog maar veel jaren bij mogen Tarzan
laughterline
Geplaatst: 04-04-19 08:42
Wat zijn jullie konijntjes toch mooi
Al een tijdje niets meer gepost, beetje druk gehad sorry!
Helaas mogen Lily & Hazel niet naar binnen toe van m'n huisgenoot. Had een perfect hoekje gevonden in de garage maar daar hangen we ook onze was. 'Ondanks dat je daar elke dag zou schoonmaken zal het nog ruiken naar konijn. Het zijn dieren." Naja, oke. Ik wil natuurlijk ook niet dat m'n kleding niet fris meer ruikt. Maar als niet iedereen het er mee eens is dan maar niet Gelukkig heeft het niet meer geregend Heb nu een groot stuk zwart plastic eroverheen gelegd omdat het vandaag heel veel gaat regenen, hopelijk werkt het beter dan het douche gordijn want we gaan langzaam naar de winter toe. Ik kom er vandaag achter
Enne..eten is toch veel leuker als je het van elkaar kan afpakken
Ik ben hier nu op zoek naar een soortvan ren wat ik op het gras kan zetten zodat ze daar wat rond kunnen rennen. Maar op een of andere manier is dat bijna onmogelijk in dit land Alleen van die kleine 1mx1m dingen en dan betaal je er al €80,- voor, echt bizar! Zou het bijna meenemen vanuit NL als ik volgende maand ga. Past alleen niet in m'n koffer
Hier ook geen stippies, maar ik betrapte ze net voor ik naar werk ging dat ze eindelijk weer bij elkaar zitten
Een net zou ik ook niet doen, met eeen beetje knagen hebben ze dat zo door. Misschien toch een soort panelen maken van hout en gaas? Ik weet niet wat ze een ijzerwaren daar te koop hebben maar deze kan je wellicht aan elkaar maken met schanieren oid.
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-19 09:14
Super Air, wat zijn ze leuk !
@Laughterline, eten wat is afgepakt is 10x zo lekker!
Anoniem
Geplaatst: 04-04-19 09:38
Laughterline ik snap hem , deed net na de nacht de deur open van meneer en mevrouw en kon wel de pijp uitgaan . Graven in je plasbak is hip
De was hangt in mijn afgesloten slaapkamer nu
Idd afgepakt eten smaakt toch anders , gok bitterzoet
Nou ik heb ze hier los in huis zitten maar heb nog nooit iemand gehoord dat ons huis stinkt. Moet ook wel zeggend dat we de plasbakken elke dag schoonmaken dus die stinken niet
Voor het terror puber Lilo was ,was 1x per week de bak doen meer dan genoeg. Nu stinkt het na een dag al
laughterline
Geplaatst: 04-04-19 15:24
Jeej het plastic werkt! Ze zitten droog Ach ja wanneer ik een eigen huisje heb zonder huisgenoten dan mogen ze lekker naar binnen van me, maar voor nu moet ik het toch vragen aan anderen om me heen en passen we ons gewoon aan
Ik heb ze niet meer op bed gehad na Lily's grote pies ongelukje op m'n kussen, ik durf niet meer
Misschien wat minder bodembedekking in die bak doen?
Anoniem
Geplaatst: 06-04-19 12:34
Ga ik zeker doen nu , maar ze blijft graven overal en nergens . Heb een hekel aan dat geluid >< , heb van alles al uit de ren gezet en het is eindelijk stil boven
Mijn humeur is bagger vandaag , kan het niet hebben nu
Air
Geplaatst: 06-04-19 15:55
Hoop dat je je wat beter voel Rebecca, ik weet hoe zulke ochtenden je humeur flink kunnen verpesten.
Nou, het blijft maar doorgaan hier, maar misschien is dit wat Steven al aanvoelde.. Ik zag Fluffy vanochtend opeens instabiel lopen, ik dacht eerst nog dat ze zich misschien bezeerd had doordat Steven haar opjoeg oid. Maar na haar even wat langer bekeken te hebben kwam bij mij direct al het vermoedden EC.. ze is opzich nog redelijk oke, kan rennen en huppen maar wiebelt meer en als ze zich wil omdraaien valt ze af en toe om, ook haar ogen zie ik af en toe heen en weer gaan.. Dierenarts gebeld en gelukkig de eigen dierenarts had dienst, ik legde het uit aan de assisistente en omdat Fluffy verder nog verder alles wil doen en doet wat ze normaal doet overlegd. Ik kon net Fenbendrops ophalen, een restje van wat ze nog hadden mocht ik kosteloos mee hebben, nieuwe verpakking hadden ze geloof ik ook niet. Fijne oplossing in ieder geval voor het weekend, maar het lijkt alsof er leveringsproblemen zijn met Ferbendrops want ook online is het overal uitverkocht/niet leverbaar. In ieder geval de komende dagen hebben we wat, dus even kijken hoe ze het daar op doet.. anders na het weekend nig naar de da. Ze is natuurlijk al behoorlijk op leeftijd dus hoop dat het resultaat geeft, ik wil haar hier ook niet weken mee laten zitten, ze raakt ook helemaal in paniek wanneer ze omvalt Voor de rest bikkelt ze zich er gewoon doorheen, doet ze zoals we haar kennen.
Heb nog iets wat spanning meegeeft , dus hum word niet veel beter erop ..
Steven voelde het feilloos aan dus , hopelijk doen de fenbendrops wat goeds . En gek dat het nergens te krijgen is , heb nog van Nynke een half flesje gok ik in de kast maar die staat er ook al een jaar . Blijft vast wel goed , voor geval dat altijd handig .