Ik ga vandaag naar Zoozajac!! Wil eigenlijk garnaaltjes en wat guppen en corrys voor in de 60 bak!
Hier trouwens wen van de kwikwi's, op een of andere manier is ie zijn onderste snorhaaren kwijt.. Iemand een idee? Anderw en de corrys is niks mis mee.
ellepel
Geplaatst: 27-04-16 11:43
Geen idee,misschien toch over iets heen geschuurd dat ze er af zijn?
Ik heb net het jonge zwaardragermannetje kunnen vangen en die in de andere bak gezet, word hij in elk geval niet meer getreiterd door zijn pa Hij zwemt rustig tussen de rasbora groep in. Maar eens kijken of ik een huisje voor hem kan vinden, en anders moet hij daar toch maar in blijven
Dat kan best! Ben er helemaal blij mee! Heb 2,50 voor de corrys betaald.. In duitsland zijn ze dus echt goedkoper!
ellepel
Geplaatst: 27-04-16 20:30
Ja klopt, eigenlijk moet je er rnog een paar bij halen he, vinden ze wel fijner om met meer te zijn Ze zin leuk, ik heb ze hier in de dierenwinkel ook gezien. Was toen nog aan het twijfelen,maar toch gekozen voor de orange venezuela omdat die ook kleiner is en wel in een 60 m kan.
Nu nog een foto van de guppen
DiscoDipp
Geplaatst: 27-04-16 20:33
Eigenlijk ging ik ook voor de venezuela Organe of black of de Eques.. Maar die hadden ze niet.
Ik hou het bij 3 omdat ze XL zijn, eigenlijk zijn ze voor een 80cm bestemd. Maar ik heb niet zoveel vis erin en waarschijnlijk komt er een Rio 180 boven dus dan hebben ze meer plaats.
Maar ik geloof niet dat dit kwaad kan ze hebben ook garra's als gezelschap.
Fotos van de gups maak ik vnv even als het donker is, dan zie je de kleuren beter
craiester
Geplaatst: 27-04-16 20:36
Mioux: wauw die is groot
Hier een japonica garnaal dood denk door leeftijd, de rest doet het goed.
DiscoDipp
Geplaatst: 27-04-16 20:54
Oh trouwens ik heb daar bruinbandbamboo haaien ei gezien met een levende baby erin! Je kon hem echt helemaal zien bewegen! Heel bijzonder.
Zo zagen papa en mama eruit;
Ook nog wen pleco gezien van zon 90 cm groot! Wat. Een. MONSTER. Zijn zuignap was bijna net zo groot als mijn hand palm en hij is de grootste pleco in Europa!
Hier de guppen, heb 3 vrouwtjes: blauw, zwart/geel en oranje. En 2 mannetjes: blauw/zwart en oranje/regenboog
1 mannetje en 2 vrouwtjes zijn snakeskin de rest is zuiver.
Mannetjes zijn er nu bij voor te kweken, gaan over wen weekje naar onder in de grote bak zodat ik het iets in de hand heb
Casarell
Geplaatst: 28-04-16 19:12
Hmm.. ondanks dat de pandavrouw niet achteruit gaat, zie ik ook nog weinig verbetering.
Heb wel een duidelijke foto kunnen maken van mijn eigen kweek.. hij is zo mooi in t echt..!
ellepel
Geplaatst: 28-04-16 20:08
Heel mooi! De guppen trouwens ook. De pleco vind ik eng
Casarell, hoe lang is de rugvin bij jouw mannetjes zwaarddragers? Dat jong wat ik apart heb gezet heeft naar mij idee echt een mega, is nog groter dan die van zijn pa. Of is dat normaal en komt dat later weer in verhouding.
Zal kijken of ik dat op de foto kan krijgen, hij is nog wat druk nu in de andere bak,moet even wennen denk ik