. Maar in iedergeval vooruitgang
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Maar in iedergeval vooruitgang
en nu mogen ze genieten van een eendagskuiken. Moet de mandjes vandaag toch nog wassen
Dus wilde het eens uitproberen. Werd meteen weer duidelijk hoe de rangorde in de groep verdeeld was 

Leuk idee die tunnel!

Lekker vol ingericht.
) heb staan in Zaandam. Mijn kooi kan dan mee als ik echt ga verhuizen. Mag nog drie dierenbakken verslepen komende zondag
en de rest gaat een andere keer. Dus is fijn voor de dames als het een beetje rustige verhuizing wordt.

ongeveer 2 maanden geleden heb ik Ciske in moeten slapen omdat hij waarschijnlijk een hypofyse tumor had. In eerste instantie was hij wat ziekjes, lusteloos en in elkaar gedoken. De dierenarts gaf hem toen een ab kuur maar dat haalde niks uit. Vervolgens gebruikte hij zijn voorpootjes niet meer waardoor hij alleen met zijn hoofdje in de etensbak zat te roeren maar niks kon pakken. Vervolgens ging hij ook omvallen en toen heb ik besloten hem in te laten slapen. Maar nu heeft Pip (zijn vader) precies dezelfde symptomen, hij is duf en gebruikt zijn voorpoten niet meer. Als ik hem pap geef of bijv. een stronkje witlof blijft hij maar eten, het lijkt of er geen rem op zit. Ik ga dit keer niet te lang wachten met het inslapen want met Ciske was een lijdensweg. Maar ik vind het vreemd dat ik er niks over kan vinden op het web en ook mijn dierenarts weet het niet. Pip is trouwens 1 jaar en 7 maanden, Ciske was net een jaar. Ik had al een filmpje van Ciske geplaatst, ik zal hem zo nog een keer plaatsen voor de mensen die het filmpje niet hebben gezien. Ik hoop dat iemand de symptomen herkent en me kan zeggen wat dit is.