Sem_ schreef:Op één plek plassen is misschien ook niet echt realistisch voor een reu?
Natuurlijk wel, ik zou wat te doen hebben met straks vier reuen en in totaal tien honden aan de riem.

Als ze los zijn mogen ze overal waar ze willen snuffelen en hun poot tillen maar ik wacht niet op ze, ook niet op de teven trouwens. Dus je doet je ding maar, maar zorg er wel voor dat je de afslag niet mist als ik die maak.
Reuen kunnen best met hun hoofd denken ipv met hun l*l, sowieso is in één keer plassen ook voor een reu gezonder, niet alleen voor een teef.
Wat betreft de hypersex en het markeren, dat zal met de hypersex ook niet voorbij gaan, dat is een gedragsprobleem wat niet altijd hormonaal is. Hypersex zorgt voor rust in het hoofd en dus ook voor rust in zijn lijf en hormonen, maar met alles wat met Bonne gaande is, ook qua voer, honger en gedrag etc zou het me niet verbazen als er ook gewoon frustratie zit en hij niet lekker in zijn lijf zit. Sowieso zijn terriers over het algemeen een stuk sneller (lichamelijk) gefrustreerd.