Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
cursebreaker schreef:byloulou
Ahh lekker gewandeld xLaraaj! Mooi rondje qua lengte. Ik zou ook dood zijn geweest haha. Wil wel weer gaan opbouwen daar naartoe. We zaten eerder rond de 6km, maar wil graag wat langere wandelingen gaan maken - veel routes hier in de omgeving zijn toch al snel richting de 10km bv en ik wil eens wat meer routes gaan lopen dit jaar.
xLaraaj schreef:Ja dat is ook mijn planmijn mama doet 12-15km. Ik kan tog niet onderdoen
Kiimm_ schreef:Jeetje, wat gaan jullie snel! Lastig bij te lezen en te reageren op mijn telefoon.
Wij zijn vandaag op Centerparcs aan gekomen. Cody is nog wat onrustig maar dat komt wel. Toen hij even in de 'achtertuin' was dook die meteen een vieze waterplas inSoms wou ik dat ik geen zeehond had
Skippy01 schreef:@CB gewoon rustig aan opbouwenIk heb zaterdag of zondag iets verkeerd gedaan en kan nu bijna niet lopen op mijn linkervoet. Is m'n conditie best aardig (ik wandel in het bos altijd op tempo, dus doe meestal zo'n 6,5km per uur en loop dan 1-1,5 uur), maar in de winter toch minder gedaan (want: vroeg donker) en nu blijkbaar toch iets gedaan wat ik niet had moeten doen (geen idee wat overigens) en dan heb ik dus ook stomme pijntjes haha. Vooral NIET doorheen gaan lopen, maar gewoon rustig opbouwen. Erdoorheen lopen ga je dingen compenseren en ben je op termijn verder van huis.
Probeer een beetje het advies voor jezelf aan te houden wat ik bij de paarden ook altijd aanhoud: 1 dag pittig, 1 dag matig/ herstel, 1 dag rust. En helemaal rust heb je dan natuurlijk niet, de hond moet er toch uitMaar bijv 1 dag 5 a 6km om mee te starten, dan een dag 3km en wat vlakker en dan een dag alleen korte rondjes. Dan bouw je echt wel flink zonder jezelf te overvragen
En in no-time kun je dan echt 10-12km zonder moeite lopen hoor!
noox schreef:Over 2.5 week ga ik mijn puppy ontmoeten voor de eerste keerdan mag ik ook een top drie samenstellen welke ik wil. Ik hoop dat er eentje gewoon een grote voorkeur voor mij uitspreekt, maar hoe doen jullie pups kiezen? De fokker beslist dus mee in het eindoordeel, maar zijn er tips?:)
noox schreef:Leuke foto’s Kiimm!! Water is ook onweerstaanbaar![]()
Hij wordt groot kiwi!! In de komende maanden komen die verhoudingen allemaal goed te zitten, het is alleen nu even afzien
Over 2.5 week ga ik mijn puppy ontmoeten voor de eerste keerdan mag ik ook een top drie samenstellen welke ik wil. Ik hoop dat er eentje gewoon een grote voorkeur voor mij uitspreekt, maar hoe doen jullie pups kiezen? De fokker beslist dus mee in het eindoordeel, maar zijn er tips?:)