Boellie wil graag de hulk worden geloof ik

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kim_1990 schreef:Ze zit inderdaad in een stal op zaagsel... Er staat een grote hondenmand met dekens etc in de hoek met een warmtelamp erboven.
Ouders zijn getest idd
De moeder kan ten alle tijden de stal in komen maar de puppies er niet uit.
Overigens komen ze ook buiten de stal hoor haha... Ze komen ook in huis en in de tuin
cursebreaker schreef:haha kiwi Wat heeft Boellie uitgespookt? lol![]()
Als je even niet oplet...
[ [url=m/rzrIQt.jpg]Afbeelding[/url] ]
En voor de duidelijkheid, voor mensen denken dat ik gevaarlijk bezig ben met m'n kind in de bench vd hond; normaal gaat milan niet zomaar de bench in hoor. Hij weet prima dat dat Arya's veilige plekje is. Maar Sansa lag erin te chillen, toen ging Milan er sneaky gezellig bij zitten en toen moest Arya ook erbij geroepen worden vond ie en toen ik het zag heb ik snel een fotootje geschoten
Over 't algemeen gezien letten we wel goed op, maar soms mis je wel eens een momentje - het was wel al stil dus dat zei al genoeg eigenlijk
NorwayFjord schreef:Vandaag is mijn balkon weer afgezet voor de katten (moest eraf na een maand omdat er een mega barst in mijn raam zat en die moest worden vervangen via het balkon) maar we kunnen weer met z'n allen gezellig het balkon op
Heerlijk natuurlijk met dit weer en een balkon op het zuiden, en voor Mulan een goede oefening met geluid van verkeer
[ [url=m/ZLWdjA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Miss Arrogance xD
[ [url=m/CB6iMx.jpg]Afbeelding[/url] ]