Jennyj01 schreef:Echt los in de stad heb ik ook alleen nog maar in de morgen. En dan ook alleen als het geen vuilnis dag is. Maar los even wachten bij de deur van de winkel kan hij al wel heel keurig. Hij gaat veel mee naar het werk, dus ja dan wordt er ook wel eens een boodschapje gedaan. En dan is het wel zo handig dat hij even kan wachten. Bij de bloemenzaak mag hij sowieso niet meer binnen omdat hij daar aan de tulpen begint te eten
Ja idd, ik laat hem meestal gewoon thuis als ik boodschappen moet doen omdat ik er toch naast woon maar ik heb hem wel geleerd dat hij moet wachten als hij ergens is dus dat hij ook netjes. Mijn vorige labrador Cola die liep bij haar vorige eigenaren wel gewoon los in de stad dus die was dat gewend maar Bentley moet dat nog leren. Het enige wat hij wel weet en ook doet is dat hij niet naar de drukke weg mag tenzij ik of iemand anders erbij loopt. Toen hij ontsnapt was liep hij ook de andere kant op.

Maar het begint steeds meer op te vallen dat Bentley beter naar mij luistert, ik was afgelopen weekend in Duitsland en Bentley bleef bij m'n vader dus die wou even een uurtje met hem het bos in maar Bentley deed alles behalve luisteren terwijl dat bij mij geen probleem is.