Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dacht dat hij witte nagels heeft? stalmilagro schreef:Wauw leuke foto joanieke! Ben er onderhand wel uit dat de witte dame die ik houd lcp zilveragouti is. En jouwe zitten het meest in de buurt van lcp sepia!
http://gerbilwiki.nl/index.php/LCP_Sepia
als je in mn topic kijkt en even bladerd naar de foto's dat ze 10 dagen waren dan zul je zien dat het exact hetzelfde is
lcp sepia heeft lichte nagels, siamees rode nagels .. even kijken dus?dacht dat hij witte nagels heeft?
ik denk als ik de foto's zo zie van de vachtkleur dat de 'normale' (Chase) LCP Sepia is en de lieve rex (Chewie) een Siamees.. Ik ben echt helemaal verliefd op Chewie, hij rent gewoon over m'n hand heen
Ik vind ze qua vachtkleur nu een beetje richting grijs lijken te gaan, zijn net van die toverballetjes!
Fair schreef:Hoe verschonen jullie je aqua/terra's. Ik moet de mijne verschonen maar ik weet niet echt hoe ik dat handig aan moet pakken
. En ver volgens net zoals de anderen de boel er uit scheppen met veger en blik. Ik maak het glas altijd schoon met ruitenreiniger als dat nodig is.
samen met een hoop speeltjes enzo
alle speeltjes uit het hok zet ik er ook bij. Dan met een blik en veger in een grote vuilniszak leegmaken. Uitzuigen, schoonmaken met fles van trixie (weet even niet meer hoe het heet), dan afdoen met water, droogmaken. En dan weer vullen, gerbils erin en klaar
ik ben er meestal wel een uur mee bezig
koppelen doe ik evt ook als je zelf nog een gerbil hebt