cursebreaker schreef:Ik ben dan echt heeeel blij met m’n auto moet ik zeggen. Ik rijd ook gerust makkelijk een half uur tot uur ergens naartoe met Arya om nieuwe plekjes te ontdekken, waardoor we dus eigenlijk dan altijd rustige wandelingen hebben - maar dat moet idd ook mogelijk zijn natuurlijk. Wat dat betreft hebben wij hier wel geboft met het heuvelland in de omgeving. Maar eens met de auto er op uit is dus ook geen optie? Dat kan ook mentaal heel goed doen, om nieuwe plekjes op te zoeken en de natuur in te gaan bv (geen id in hoeverre dat dus mogelijk is daar waar je woont)
Ik kan niet lang auto rijden en het is nog steeds omgeving Rotterdam, eer ik een beetje op een plek ben waar het wellicht wat rustiger is ben ik wel een poosje onderweg. Dat komt vanzelf wel maar is nu niet aan de orde en voel ik me ook niet fijn bij. Als ik ergens wandel waar nog steeds een hond niet luistert & op mijn honden vliegt dan is er hetzelfde probleem, maar dan wellicht 50km verderop.
Ik had ook gehoopt dat mijn wieg ergens in Brabant, Limburg of Drenthe had gestaan. Maar helaas