Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Van schreef:nee hoor niet gemist.Ze zit vandaag op 1.1 nmol
Dierenarts zei hij daalt weer dus wrs moment gemist maar dat lijkt me onzin. Ze heeft vaker lange loopsheden en ze bloed nog. En met deze lage waardes is dalen nog normaal toch?
Wanneer zouden jullie weer testen?
Dag 9: 1.0
Dag 12: 1.4
Dag 15: 1.1
Sappos schreef:Inmiddels heb ik 40 pagina’s in dit topic gelezen en bewaar ik de overige 151 voor een later moment.Allereerst leuk om fokkers van verschillende rassen te zien hier en interessant om te lezen hoe het met testen zit per ras.
Maar wat kom ik hier eigenlijk doen, nou ik hoop volgend jaar mijn volgende Border Collie zelf te mogen fokken. Inmiddels is mijn teef 2 jaar en 2 maanden oud en zijn alle testen achter de rug. HD A, ED vrij, OCD vrij, Spondylose vrij, ECVO voorlopig vrij en vrij van alles via MyDogDNA. We zijn actief bezig in de agility maar nog op laag niveau want ik vind het wel pittig dat handelenals menner is dat toch even wennen, of waren het de Coronakilo’s die het ingewikkeld maakte?
Voor nu ben ik lekker aan het rondkijken naar reuen en heb ik een lijst met eisen waar ik naar zoek in een reu.
Hopelijk mag iedereen nog een hoop gezonde pups verwelkomen