Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
finnens schreef:Blijft lastig zulke dingen kiwi, sterkte!
Wat leuk suze, gefeliciteerd met de pup
Vandaag naar da geweest vanwege de melkkliertumoren. Da raadde zelf sterk af om het hele melkklierpakket eruit te halen, hij zei de ingreep is zwaarder dan de kwaal (op deze leeftijd, op 6 jarige leeftijd was het anders geweest zegmaar). Haar longen klonken goed en da was verder heel tevreden hoe ze eruit zag etc. Zei ook het komt steeds terug en elke bult apart eruit halen, je blijft bezig (al twee keer gedaan). Zijn advies was eigenlijk om niks meer te doen. Dus even over nadenken.. Het is wel lastig. Die operaties waren ook niet fijn, paar weken in een pakje lopen vanwege de jeuk. Maar bulten laten zitten is ook een risico. Eigenlijk de afweging dus misschien een korter leven zonder operaties of leven (misschien) rekken door wel te blijven opereren en risico op uitzaaien zo te verkleinen.
Kimvicious schreef:Gefeliciteerd Denies!
Finnens lastige situatie hoor... Heel veel sterkte...
Gisteren voor het eerst even te paard geklommen terwijl ik Skye ook bij had. Paar meter puur om te proberen, ging mega goed dus super trots. We hebben dan ook al een paar keer met paard erbij gewandeld dus was er niet heel bang voor haha.
finnens schreef:Wat een leuke foto Denies, gefeliciteerd!
Kiwitje succes en sterkte weer vanmiddag, fijn dat chick er in ieder geval niet heel erg van slag van is.
Zie net ineens dit bij mijn pup. Vraag me af of het een gevalletje paar dagen aankijken of meteen naar da gaan is? Heb het nooit eerder echt gezien. Ze jeukt er niet aan. Heb al zovaak gehad dat ik voor niks bij de da was omdat ik me snel zorgen maak
[ [url=m/xzuEsY.jpg]Afbeelding[/url] ]