Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiwiwitje schreef:Hier liggen er altijd meerdere, en sowieso krijgen ze niks zonder toezicht, maar hier knagen ze alleen bij nieuwe flink. En daarna valt t wel mee. En ze mogen ze ook niet op eten. En we houden strak in de gaten hoever ze op zijn en dan pak ik ze vrij snel af.
Maar het is toch ieder voor zich wat ze fijn vinden of willen geven.
Azmay schreef:kiwiwitje schreef:Hier liggen er altijd meerdere, en sowieso krijgen ze niks zonder toezicht, maar hier knagen ze alleen bij nieuwe flink. En daarna valt t wel mee. En ze mogen ze ook niet op eten. En we houden strak in de gaten hoever ze op zijn en dan pak ik ze vrij snel af.
Maar het is toch ieder voor zich wat ze fijn vinden of willen geven.
Ik durf ze juist niet meer af te pakken als ze te klein worden, Spip geeft het wel af maar niet met plezier en ik zie haar er voor aan het dan ineens snel in te slikken. Ze is hoe dan ook enorm gefocussed op knoken, meestal hangt het bloed er aan zo fanatiek kauwt ze uren lang als ik haar laat![]()
Zou vandaag gaan knuffelen met pup maar toch maar uitgesteld tot morgen, die ene dag overleven we nog wel met wachten
kiwiwitje schreef:Ik pak ze meestal ook af voordat ze er aan gaan kauwen dus bijv in de avond als hun al in hun bench liggen of voordat ze eruit gaan. En ander zeg ik gewoon ''los'' en dan krijgen ze een nieuwe.Dit weten ze ook. En nieuwe zijn een groter feest dan die oude..