Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. 
Patty14 schreef:Wat een prachtige foto’s op de vorige pagina!!
En leuke foto’s hierboven.
Even een vraagje; hoe doen jullie het met vakantie op vang voor de katten? Brengen jullie ze naar een pension, komt er iemand in jullie huis of laat je iemand iedere dag langs komen?
Omdat ik rauw voer vind ik het wel fijn, en ik ken ze goed, en ze zijn fijn en netjes met voeren maar ook opruimen
t is toch een mooie plek van 1 cm bij 0.5 cm. Hij lijkt er niet veel last van te hebben al was hij wel erg boos en beledigd toen ik hem vast pakte om het even goed te bekijken

. En tevreden is hij zeker als hij lekker in de tuin mag. Lopen jullie katten los buiten? Dat is het enige wat ik lastig vind. Hij zou het zo graag willen en is ook altijd opzoek naar plekjes waar hij de tuin uit kan. Maar het is zo'n ondeugend en onbehouden ding dat ik als de dood ben hem na 1 dag uit een boom te moeten vissen of onder een auto vandaan omdat hij achter een andere kat aan is gegaan. Er is buiten zoveel gevaar en wil hem daar echt niet aan kwijtraken. Wat vinden jullie? Hoort een kat lekker buiten te kunnen struinen of is in de tuin aan een tuigje ook genoeg?