Ik ben niet heel actief op wedstrijden ofzo maar wel met workshops ed. Ken dus aardig wat mensen en al veel bekenden voorbij zien komen. Nu mocht ik t water in. Was er al bang voor toen ik zag dat vandaag m'n trainster bij de schapen werd genomineerd maar een half uur later een tag van iemand anders haha. Nouja, het is een onschuldig maar grappig iets
Ik heb gisteren weer op vreemd terrein getraind. Trainster had examen en wij waren mee om te helpen en aan te moedigen. Toen het examen klaar was Tay nog even uit de auto gepakt en wat oefeningen gedaan, toch leuk dat het hem echt niet uitmaakt waar hij is. En tegen andere herders reageert hij niet anders als anders na die rothond. Hij was alleen bizar blij toen hij onze leenhond zag.
EmptyWords
Geplaatst: 16-06-14 11:58
Machie schreef:
Je kan jezelf filmen toch? telefoon ergens opzetten en opgelost
hahaha ik ben ook genomineerd. ik moest als tegenprestatie een justin bieber shirt aan doen tijdens het concert van one direction hahaha XD ik heb alleen geen tijd gehad om in het water te springen. en die vijver hier om de hoef ga ik liever niet in aangezien ik weet hoe groot die vissen zijn hahaha ik ga dus echt niet in een jb shirt hahahaha maar ik ga gewoon het eten en drinken voor haar betalen. en ik ga haar nog overal mee naartoe nemen. dus dan hoefd ze niet meer te zeuren hahaha