Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Zsazsa_ schreef:Mijn Brahma krielen schreeuwen moord en brand na het leggen van een ei. Ik weet niet of je buren daar zo blij mee zijn. Zou ook een rustig ras zijn, maar ze kletsen heel wat af. Met name de geur zou je tegen moeten houden op zo'n kleine ruimte. Want ze stinken echt hoor.
keona schreef:_Zsazsa_ schreef:Mijn Brahma krielen schreeuwen moord en brand na het leggen van een ei. Ik weet niet of je buren daar zo blij mee zijn. Zou ook een rustig ras zijn, maar ze kletsen heel wat af. Met name de geur zou je tegen moeten houden op zo'n kleine ruimte. Want ze stinken echt hoor.
We wonen in echt boerendorp.dus kipjes zijn geen punt
8nnemiek schreef:Wat zijn die zijdehoenders toch leuk!
En die kuikentjes, geweldig, met hun donald-trump-toupet![]()
Hier wat minder leuk nieuws, vanmiddag een afspraak bij de DA om onze Tommy te laten inslapen![]()
Al vanaf we haar geadopteerd hebben was het een beetje het kneusje van de groep.. Ze ging misvormde eieren leggen, en een ei-concrement en uiteindelijk helemaal niet meer, en sinds een paar dagen zit ze opgebold in een hoekjeSinds vanmorgen eet ze ook niet meer, dikke buik, dus ik ben bang dat het einde verhaal is voor Tommy
Maar gelukkig heeft ze hier nog een half jaar de tijd van haar leven gehad en heerlijk vrij kunnen lopen en scharrelen.