Buiten me chitjes heb ik hier ook niks, heb me 4 paarden moeten verkopen vanwege einde relatie

me familie en vrienden en kennissen wonen hier 3 uur vandaan.. Ik zoek gewoon nog een leuk diertje waar ik voor kan zorgen, want kinderen heb ik ook niet!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Solleke_Noah schreef:
cherell0 schreef:Fretten kunnen niet het hele jaar zo buiten.
Lees jezelf goed in a.u.b. er zitten er al zoveel in het asiel/opvang.
Solleke_Noah schreef:rockwitch: dat klinkt heel zielig en heel grappig tegelijk
Always: men raadt wel af een fret te huisvesten bij prooidieren (zoals hamsters), ze zijn razendsnel en ongelofelijk goed in overal opklimmen en in geraken, hebben al veel mensen zo hun prooidiertje verloren, doodgebeten door een fret.
Verder zijn het leuke beestjes hoor
AlwaysH schreef:cherell0 schreef:Fretten kunnen niet het hele jaar zo buiten.
Lees jezelf goed in a.u.b. er zitten er al zoveel in het asiel/opvang.
Daarom vraagt ze denk ik dit alvast toch?![]()
Ikzelf wil echt heel graag een fret, maar er komt binnenkort nóg een hamster bij, en dat kan mijn kamer gewoon niet aan en tja, waar moet die fret dan?![]()
Zeeuwtje68 schreef:klopt ik heb 2 chitjes, dus het is niet te doen samen jammer. Wil graag een ander leuk huisdiertje aangezien de belasting voor de hond gewoon niet te betalen is als ik meerdere chitjes wat ik heel graag wil zou nemen..
Buiten me chitjes heb ik hier ook niks, heb me 4 paarden moeten verkopen vanwege einde relatie![]()
me familie en vrienden en kennissen wonen hier 3 uur vandaan.. Ik zoek gewoon nog een leuk diertje waar ik voor kan zorgen, want kinderen heb ik ook niet!
Solleke_Noah schreef:Haha, ik vind hamster meestal nogal gemeenben al vaker gegrepen door een hamster dan een fret.
Een vriendin had vroeger twee hamsters en de ene heeft de kop van de ander afgebeten (zaten in aparte hokjes maar eentje was ontsnapt). Reuze gezellige diertjes