Ratteneigenaren verzamel u!!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Alexandra_

Re: Ratteneigenaren verzamel u!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 23:17

Zo schattig S_en_Z <3 echt super leuke foto's ook !

Lies_Miek, volgensmij kunnen ze over het algemeen nog best goed functioneren zo.. kan je niet een soort 'verdieping' met alleen fleece ofzo maken, mocht ze dan vallen valt ze iniedergeval zachtjes.

Lies_Miek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 23:35

Jaa ik zag net al dat ze met de rest in de buis bovenin zat. Vind zo sneu als ik haar af en toe zie stuntelen, gelukkigag ze rest van haar leven lekker bij mij doorbrengen. Ga morgen maar eveb kijken om hangmatjes te maken en extra verdiepingen dat ze niet ver kan vallen

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 11:57

Ja indd ! u did a good job ;) hier gaat t gelukkig al wat beter met Snookie.. zag haar vannacht lekker door de kooi rennen :)

Lies_Miek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 13:44

Mijn droppies deze ochtend bij het knuffelkwartiertje:
Afbeelding

Gisteravond had ik Skittles bij me en zat even lekker te kroelen met haar <3 Ze zat heerlijk met haar oogjes dicht te knarsen, schatje dat het is :D Ga vanmiddag de kooi makkelijker inrichten zodat ze makkelijker kan rondklimmen zonder snel te vallen

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 16:37

Wat een gezelligheid :D

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 17:03

Hallo allemaal, ik heb een vraagje. Begin Oktober heb ik mijn ratjes opgehaald (bij arrabel op bokt). Twee dames, een siameesje en een donkerbruin/zwart harley dametje. Het siameesje heeft ainds twee maanden telkens een rode/oranje vacht van het vocht uit oogjes en neusje. Met wassen smeert ze dit over zich heen. Maar als ik fotos van andere siameesjes zie hebben die dit niet. Haar oogjes en neusje zien er wel gewoon schoon uit. Weet iemand hoe het kan dat zij dit zo erg op haar vacht heeft? Kan het dat ze gewoon niet zo schoon is/ zich weInig wast?

r_lolita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 17:16

Lieve foto's allemaal! Zoals gewoonlijk weer heel druk gehad.. leuke ratjes Lies_Miek! <3

Helaas, woon ik even tijdelijk bij mijn vader vanwege privé omstandigheden.. De ratjes moesten helaas achterblijven net zoals mijn andere dieren dus ik hoop zoo dat mijn moeder ze nog gewoon eten en water geeft.. en dat de kooi verschoond wordt ..

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 19:39

r_lolita schreef:
Lieve foto's allemaal! Zoals gewoonlijk weer heel druk gehad.. leuke ratjes Lies_Miek! <3

Helaas, woon ik even tijdelijk bij mijn vader vanwege privé omstandigheden.. De ratjes moesten helaas achterblijven net zoals mijn andere dieren dus ik hoop zoo dat mijn moeder ze nog gewoon eten en water geeft.. en dat de kooi verschoond wordt ..

Ben je daar niet zeker van dan? :(

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 00:16

Alexandra_ schreef:
r_lolita schreef:

Ben je daar niet zeker van dan? :(

hoop t wel voor de neus van je mama :=

Lies_Miek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 09:44

Haha ja Arrabel, zodra de deur opengaat in de ochtend komt het allemaal aangesjeest voor aandacht.
Gummy klimt altijd bovenop me (hoofd is favoriet)

Gisteravond had ik Skittles bij me genomen en toen viel ze in slaap in mijn handen, dotje <3
Pringles is wat schuwer, er was ook gezegd dat ze niet zou bijten. Mijn vingers denken daar anders over :') Als ik hand in de kooi steek om een ander te aaien dan hapt ze al in mijn hand. Is dit op een vriendelijke manier af te leren? Met eten aanpakken is ze wel altijd heel voorzichtig.

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 09:57

Mijn ratjes pakken ook wel is mijn vingers, zeker de ratjes met rode ogen die kunnen minder goed zien.
Volgens mij denken ze dan dat ik wat eten in mijn hand heb maar zodra ze door hebben dat dit niet het geval is laten ze meteen los.
Ik heb ook een Fuzz dametje die me hand altijd meteen heel wild gaat wassen als ik deze in de kooi doe.. dan bijt ze soms ook heel zachtjes maar dat hoort volgens mij bij het "schoonmaak proces" hahaha
Liefdes beetjes noem ik dat <3

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 10:18

Arrabel schreef:
Mijn ratjes pakken ook wel is mijn vingers, zeker de ratjes met rode ogen die kunnen minder goed zien.
Volgens mij denken ze dan dat ik wat eten in mijn hand heb maar zodra ze door hebben dat dit niet het geval is laten ze meteen los.
Ik heb ook een Fuzz dametje die me hand altijd meteen heel wild gaat wassen als ik deze in de kooi doe.. dan bijt ze soms ook heel zachtjes maar dat hoort volgens mij bij het "schoonmaak proces" hahaha
Liefdes beetjes noem ik dat <3

Hihi, zo noem ik het ook altijd <3 ze bedoelen het niet verkeerd :)

r_lolita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 10:20

Nee, daar ben ik niet echt zeker van :( mis ze ontzettend!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 10:23

r_lolita schreef:
Nee, daar ben ik niet echt zeker van :( mis ze ontzettend!

Oef, en je kunt niet teruggaan om te controleren? Lijkt me nogal sneu als ze nu de zorg wordt onthouden die ze nodig zijn :oo

r_lolita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 11:29

Dat is op dit moment helaas niet mogelijk, voorlopig niet iig... ik heb mijn zusje gevraagd goed voor ze te zorgen en ze zei dat ze dat zou doen.. ik hoop dus ook dat ze dat doet! m'n arme meisjes :(

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 11:31

Ahw :c Kon je ook nergens een tijdelijk adresje voor ze vinden?

r_lolita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 11:35

Dat zou kunnen, kan ze eventueel tijdelijk terug naar de fokker brengen maar weet nog niet hoelang ik hier blijf

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 11:37

Jeetje r_lolita wat rot zeg :( Doet mij denken aan toen mijn ouders gingen scheiden en ik een paar weken niet voor mijn aquarium kon zorgen.

r_lolita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 11:59

Dat heb ik nu dus ook, vind het nog geen eens zo egr dat ik bij m'n vader zit.. maar dat ik de ratjes niet in de gaten kan houden.. heb er slapeloze nachten van en hoop dat het goed met ze gaat en dat ze lekker geknuffeld worden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 12:40

r_lolita schreef:
Dat heb ik nu dus ook, vind het nog geen eens zo egr dat ik bij m'n vader zit.. maar dat ik de ratjes niet in de gaten kan houden.. heb er slapeloze nachten van en hoop dat het goed met ze gaat en dat ze lekker geknuffeld worden

:(:)

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 13:04

Even een vraagje, iemand misschien die nog rittens zoekt? Door een foutje van mijn lerares is er een oepsnestje gekomen. De rittens zijn nu ongeveer een weekje oud, en zoeken alvast een huisje voor als ze oud genoeg zijn :)

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 13:43

r_lolita schreef:

:(:) :(:) sterkte meid!
Misschien kun je je zusje vragen om bijv met een telefoon wat foto's te maken? Dan hebben de ratjes dr gezien, weet jij hoe je ratjes en je kooi erbij staan en kun je eventueel iets concreets vragen (even iets heel doms: bijv of ze de voerbak op een andere verdieping willen zetten)

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 14:14

Tigress schreef:
Even een vraagje, iemand misschien die nog rittens zoekt? Door een foutje van mijn lerares is er een oepsnestje gekomen. De rittens zijn nu ongeveer een weekje oud, en zoeken alvast een huisje voor als ze oud genoeg zijn :)

Wij wel > nieuwe voliere dus ruimte zat.
welke omgeving?

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 14:44

Groningen :) Ik zal sowieso even foto's maken voor hier :)

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 14:53

Tigress schreef:
Groningen :) Ik zal sowieso even foto's maken voor hier :)

Oh haha da's wel erg ver :')