Lies_Miek, volgensmij kunnen ze over het algemeen nog best goed functioneren zo.. kan je niet een soort 'verdieping' met alleen fleece ofzo maken, mocht ze dan vallen valt ze iniedergeval zachtjes.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
r_lolita schreef:Lieve foto's allemaal! Zoals gewoonlijk weer heel druk gehad.. leuke ratjes Lies_Miek!![]()
Helaas, woon ik even tijdelijk bij mijn vader vanwege privé omstandigheden.. De ratjes moesten helaas achterblijven net zoals mijn andere dieren dus ik hoop zoo dat mijn moeder ze nog gewoon eten en water geeft.. en dat de kooi verschoond wordt ..
Alexandra_ schreef:r_lolita schreef:Lieve foto's allemaal! Zoals gewoonlijk weer heel druk gehad.. leuke ratjes Lies_Miek!![]()
Helaas, woon ik even tijdelijk bij mijn vader vanwege privé omstandigheden.. De ratjes moesten helaas achterblijven net zoals mijn andere dieren dus ik hoop zoo dat mijn moeder ze nog gewoon eten en water geeft.. en dat de kooi verschoond wordt ..
Ben je daar niet zeker van dan?
Arrabel schreef:Mijn ratjes pakken ook wel is mijn vingers, zeker de ratjes met rode ogen die kunnen minder goed zien.
Volgens mij denken ze dan dat ik wat eten in mijn hand heb maar zodra ze door hebben dat dit niet het geval is laten ze meteen los.
Ik heb ook een Fuzz dametje die me hand altijd meteen heel wild gaat wassen als ik deze in de kooi doe.. dan bijt ze soms ook heel zachtjes maar dat hoort volgens mij bij het "schoonmaak proces" hahaha
Liefdes beetjes noem ik dat
r_lolita schreef:Dat heb ik nu dus ook, vind het nog geen eens zo egr dat ik bij m'n vader zit.. maar dat ik de ratjes niet in de gaten kan houden.. heb er slapeloze nachten van en hoop dat het goed met ze gaat en dat ze lekker geknuffeld worden