Aah toch nog een beetje goed nieuws onder de huidige omstandigheden, wel meteen duidelijkheid over de eitjessoap Fijn dat de oudste van M&M ook weer teken van leven geeft, nu duimen dat hij/zij/het goed uit het eitje komt en opgroeit tot een mooie, sterke kanarie. Hopelijk kan de dierenarts jullie snel geruststellen over Mango.
Ik vind de baby trouwens erg mini, maar dat kan ook zijn omdat het dit jaar de eerste is en ik weer even aan hun formaat moet wennen. En als het inderdaad een bronze fallow is, dan klopt het wel dat het iets kleiner is als normaal. Die staan er wel om bekend dat ze soms iets kleiner zijn bij geboorte.
Zo lief dat iedereen ook met Mango mee leeft! Ik slaap normaal al slecht, maar heb nu letterlijk iedere minuut van de klok gezien vannacht. Dit kleintje was echt even een oppepper die ik nodig had.
-Namiro-
Geplaatst: 26-03-21 09:01
Dat is het eerste goede nieuws van vandaag! Hopelijk snel ook goed nieuws over mango!
Dat klopt idd. Mango was echt een goede hulp bij het slaapprobleem. Niet dat ik dan beter sliep, maar zijn geluidjes zorgden er wel voor dat ik rustiger kon liggen op de een of andere manier.
Ik had het 2021 topic helemaal gemist! Ik reageer nooit volgens mij maar lees graag mee. Ik vind je schrijfstijl zo leuk, ik ben nu ook mango's topic gaan volgen
Jaaa, meer baby’s! Hoe gaat het met jou? Heb je een beetje beter kunnen slapen?
Dreamybol
Geplaatst: 27-03-21 08:56
Cayenne schreef:
Vannacht zijn baby 2 bij Marabi & Dainty en baby 1 bij Magic en Médora geboren [ [url=m/UXrWzY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Huh, is dat een verse baby? Die heeft toch nooit in zo'n eitje gepast?
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-21 08:58
Ja, die is vers Idd een vrij grote baby maar dat zal dus een baby van Marabi en Dainty zijn die bij het andere koppel ligt Iets met het verkeerde eitje terug leggen
Ik heb amper geslapen en giga hoofdpijn van alle spanningen die nu los komen denk ik, maar straks eerst nog even met Mango terug naar de vogelarts en daarna hopelijk even een uurtje liggen. Hij is in ieder geval erg blij en dat is het belangrijkste!
Superlief alle berichtjes en steun. Dat heeft echt enorm geholpen want je voelt je zo machteloos wanneer ze ziek zijn.
Ik hoop dat de dokter tevreden zal zijn over Mango en dat je in elk geval daarna nog wat kan rusten. Ik durf niet zo goed naar beneden omdat ik al een poos aan het tobben ben met mijn (senior) kat en elke ochtend weer bang ben voor wat ik aantref. Dus helaas weet ik ook een boel over de stress die je soms hebt van je dierenvrienden. Meestal meer dan over je mensenvrienden, want die kunnen nog aangeven wat ze wel en niet willen.