Ik vind het persoonlijk iets minder mooi dan ervoor, maar kapotte planten trekt ook op niks hè

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Melyoramel schreef:Geen enkele vis is 100% veilig met garnalen, maar met veel nano-vissen gaat het goed om het stabiel te houden, die kunnen vaak wel de baby-garnalen eten maar niet de volwassenen.
Galaxy rasboras zie ik weleens genoemd worden, andere Boraras soorten doen het vaak ook wel goed met garnalen, kleine corydoras, otocinclus. Zelf vind ik Boraras brigittae een leuk rood visje, zit voornamelijk in de boven- en middenlaag, dus dan heb je daar leuk wat activiteit en op de bodem activiteit van de garnalen
Marisje76 schreef:Onder het mom #durftevragen is er misschien iemand die me aan een (paar) stekjes valisneria en een pluk javamos kan helpen. Natuurlijk tegen een vergoedng!
Ann schreef:_Rianne_ schreef:Geen idee waarom die foto's zo vertekenen, maar er zit zeker 3cm tussen plaatje en water!![]()
De bak staat ook wat scheef. Nee, niet de bak, de kast. Het water is in deze hoek wel het hoogst, maar dat is dus 3cm.. Is dat te weinig?
3 cm moet kunnen volgens mij, de afdekplaat sluit het aquarium niet helemaal af bij de randen toch?
Ziet er gaaf uit, Melyoramel!
ellepel schreef:veriye,jammer dat je te ver weg woont,maar ik had wel wat garnalen van je willen hebben.
beetje nieuw bloed er in.
omany, ja op zich kan het wel, als ze maar niet te diep in het grint zitten, anders gaan de wortels rotten.
ik heb ook een hele grote mooie gehad, maar toen ik die in een andere bak zette ging het helaas dood.
wel een hele mooie plant die je daar hebt!