maratjesammy schreef:Super bedankt voor jullie reacties. Echt tof om jullie ervaringen en tips te lezen.
Daphara hoe doe jij dit dan met zoveel opties waar ze uit kunnen kiezen?
Ik denk niet dat ons mevrouwtje blij is als ze gestalkt wordt door haar mens omdat ik niet weet waar ze wil bevallen. Of denk ik te ingewikkeld
Je denkt te ingewikkeld. De eerste keer is het afwachten, maar daarna volgen ze eigenlijk doorgaans gewoon standaard dezelfde procedure. Aantal DA gen zwanger, tijdstip en locatie van bevalling is dikwijls hetzelfde.
De eerste keer dirigeer ik het een beetje, maar moet eerlijk bekennen dat ik het net zo makkelijk vind als ze in de woonkamer willen bevallen, dus stuur daar een beetje op, maar soms heb ik pech en willen ze boven bevallen en komen ze me keer op keer halen, om mij boven dan uren te laten wachten tot ze echt beginnen.
Momenteel heb ik een poesje die graag ‘s nachts bevalt en alleen op mijn slaapkamer, dus die gaat vanaf een dag voor de uitgerekende dag ook mee naar bed als ik ga slapen.
Normaal mogen de katten niet op mijn slaapkamer, uitgezonderd bevallingen en hele zieke katten.
Sowieso gaan de dames mee naar mijn slaapkamer tegen de tijd dat de bevaldatum er aan komt voor de eerste bevalling.