Die laatste foto Zo'n onschuldig koppie, maar dan die tekst, die is dan weer wat minder... Maar snap goed dat je nu wel even van hem baalt. Heb je het al op kunnen lossen?
Zo'n slot heb ik inderdaad ook Gelukkig viel het makkelijk te maken! Gister lag bij ons het spiegeltje op de grond, heeft Pino uit de kooi gelanceerd denk ik
Yep, ben nog steeds bezig met zijn nagelvijlklas Hij vindt het nogal leuk om bij mijn man in zijn nek te zitten, maar met die scherpe nagels word je daar niet blij van
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-18 10:24
Mango kijkt toe terwijl zijn persoonlijke slaaf bediende een speeltje in elkaar flanst.
Nee hoor baasje, ik heb echt niet aan de radijs gezeten!
Kijk dat onschuldige bekkie
en heerlijk genieten van het zonnetje
Meneer is bijna jarig! Hij zit momenteel in een flinke praatfase Hij gooit er de raarste combinaties uit en is flink aan het oefenen.
Wat is hij toch leuk! Dat praten vraagt om een filmpje
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-18 13:13
Hij houdt altijd spontaan zijn snavel wanneer er een camera bij komt kijken
Net de schrik van mijn leven: meneer had het klepeltje van een belletje gesloopt en die in zijn snavel. Hij stond op het punt van doorslikken en dan zou hij kunnen stikken We hebben hem dus bij zijn lurven gepakt en toen liet hij hem gelukkig vallen. Ik ben spontaan 10 jaar ouder geworden Zag al gebeuren dat we naar de vogelarts moesten rennen om hem te laten opereren.
Aahhh Al ik de foto's zo zie, zou je denken dat het een echt foto modelletje is, maar als ik dan lees dat ie filmen weer niet zo leuk vind. Door Mango ben ook ik heel anders naar papagaaien gaan kijken. Normaal als ik in een dierentuin liep, dan sloeg ik de vogels vaak over, maar de vorige keer kon ik het toch niet laten om ook daar langs te lopen.
Hij kan ook echt uren zo bij je zitten. Het is geen momentopname Papegaaien zijn echt superleuk! Ze zijn niet allemaal makkelijk van karakter, maar sommigen zijn zo makkelijk