We hebben al een poos niets meer van je beebs vernomen. Alles oke met de jongste spruit?
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-17 12:52
Klopt! Sorry! Ivm de feestdagen had ik het erg druk. Daarnaast begon Sense zijn kleintjes opeens gigantisch tot bloedens toe te plukken en moet ik hen nu dus met de hand groot brengen Gelukkig liet ie de allerkleinste wel met rust, maar de twee witte dames hadden er flink onder te lijden. En dat in combinatie met de zorg voor de kleinste is wel even een drukke tijd
Vanochtend foto's gemaakt!
Stars
Maya is echt een gigantische viespeuk met het pap eten En het is enorm plakspul, dus ze ziet er momenteel niet uit Gelukkig gaat het er vanzelf wel weer uit.
Ook zusje Cézanne is niet heel netjes met eten
Griffin
en ons allerkleinste zorgenkindje, weegt inmiddels bijna 50 gram en de veren groeien flink! Qua eten is hij/zij echt hilarisch Hij probeert de complete spuit in z'n geheel naar binnen te duwen en als het aan hem lag at hij tot de krop ontploft Maar dat is wel een goed teken Er zit gigantische vechtlust in
Kimmie
Geplaatst: 29-12-17 13:02
Oh wauw! Wat een vorderingen nu zeg!
Kleintje is ook super vooruit gegaan!
Ik heb een zwak voor Griffin wat ziet tie er lekker eigenwijs en brutaal uit
Vervelend dat Sense ineens zo omslaat! Weet je hoe zoiets kan gebeuren?
Pure hormonen Die heeft 3 jaar geen nest gehad en wil er nu zo snel mogelijk weer bovenop. Maar Sterre raakt pas echt broeds als de babies uit het nest zijn, dus het irriteerde hem dat ze er nog in zaten en dan gaan ze vaak plukken om ze eruit te krijgen. Helaas werd het nu zo erg dat ze flink onder de kapotte veren en bloed zaten en ik kon de pijnkreten niet langer aanhoren. Daarnaast voerde hij om dezelfde reden ook een stuk minder en raakte Sterre daar van in de war.
-Namiro-
Geplaatst: 29-12-17 20:00
Ach wat sneu! Zijn ze nu allemaal uit het nest dan? En mogen sense en Sterre dan weer ‘aan de slag’?