[volg] Maine Coon nestje verwacht!! Update: Ze zijn geboren!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [volg] Maine Coon nestje verwacht!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 21:45

Neeeeeee toch een rood meisje.... Ik ben weg hoor, dat kan ik niet aanzien :+ :evaw:

(ok, ik volg, maar zeg maar dat ze al een huisje heeft!)

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-16 22:56

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ze hebben allemaal nog geen toekomstig baasje (hebben ze nog nergens aangeboden) dus het rode poesje ook nog niet :P

De zwarte was, zoals je wel kunt zien aan de foto, een beetje lastig om op de foto te zetten haha. Te zwart :P

Winna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 08:13

Wat een moppies <3 Nog even en dan gaan de oogjes al open, gaat snel he!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 10:13

Vage kleuren zoals grijs en harig is een drama om op de foto te krijgen ...
Deze dame heb ik maar een paar scherpe foto's van helaas van e 300+ die ik van haar heb gemaakt (zelfs met een dikke camera).
Ze is een blauwe schildpad en helaas zie je dat dus niet terwijl ze echt en vooral nu nu ik haar voor het eerst sins we haar hebben niet ieder jaar heb hoeven scheren...
Ze heeft nu dus 3x meer haar dan op deze foto.
Afbeelding

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-16 11:37

Ja de oogjes gaan al bijna open! Bij sommige lijken we het al een beetje te zien <3

Donkere kleuren zijn inderdaad lastig. Wij maken nu nog gewoon foto's met onze mobieltjes. Die 'zien' de zwarte gewoon niet :') Dus dan worden ze wazig. Ik denk dat als ik mijn spiegelreflex gebruik het wel lukt (desnoods handmatig scherpstellen) maar we willen ze nog niet te vaak en te lang vasthouden. Dit was echt even snel. Maar foto's met mijn spiegelreflex komen ook nog wel als ze ieeetsjes groter zijn :)

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 12:23

De spiegelreflex pakt onze grijze ook niet en die handmatig scherp stellen is lastig gezien madam alleen stil zit als ze slaapt :D
Dus dan zou ik 101 foto's krijgen van een grijs kussen met misschien een oor die er uit steekt :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 13:04

Misschien met hulp dat ze wel stil blijft zitten ? :P

gaby12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 15:54

Ik leg de snuggle safe eronder en door de warmte daarvan blijven ze redelijk liggen en piepen ze niet om mams :o
Ook is de beste tijd om foto's te maken als ze net gedronken hebben en dus verzadigd.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-16 19:52

Ze groeien nu allemaal echt super! Allemaal zo'n 14 gram gegroeid vandaag :D

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-16 23:00

Die ene rode is inderdaad overduidelijk een poesje! Ik plaats zo nog wat foto's!

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-16 23:20

<3 <3 <3

En de oogjes gaan een klein beetje open!!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Celine_Famke op 31-10-16 23:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 23:25

Awww <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 23:33

<3 <3 <3

Ik zit hier halstarrig de foto's aan mijn vriend te tonen, maar het helpt niets, zucht. Meneer zegt dat hij een bordje "zoo" aan de deur gaat zetten en inkom gaat vragen als ik nog een dier erbij neem. {:)-:(
2 honden, 3 paarden en 1 kat is nu toch echt niet veel, er kan gerust nog wel wat bij voor mij. :+

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-16 23:51

En de gewichten!
Afbeelding

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 00:43

SVRL schreef:
<3 <3 <3

Ik zit hier halstarrig de foto's aan mijn vriend te tonen, maar het helpt niets, zucht. Meneer zegt dat hij een bordje "zoo" aan de deur gaat zetten en inkom gaat vragen als ik nog een dier erbij neem. {:)-:(
2 honden, 3 paarden en 1 kat is nu toch echt niet veel, er kan gerust nog wel wat bij voor mij. :+

Oh ja, zeer zeker kan daar nog wat bij :) . Ik spreek uit ervaring. Gezellige boel hier die allemaal fijn met elkaar overweg kunnen. Héérlijk!

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 00:44

Celine_Famke schreef:
En de gewichten!
[ [url=m/K094Es.jpg]Afbeelding[/url] ]

+:)+ +:)+

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 08:59

SVRL schreef:
<3 <3 <3

Som zo blij dat ik single ben :D 2 paarden (oke, niet aan huis, maar toch...) 4 katten, 2 konijnen en 4 kippen, in een rijtjeshuis ;) Hond ontbreekt nog, maar da's niet echt te doen, te weinig thuis.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-16 20:47

Een oogjes gaan open bij de donkerbruine poesje en bij het rode katertje!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

funnypony11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 21:36

Oeh die oogjes van het rode katertje! Wat zien die er apart uit! <3

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-16 21:38

Haha ja ze zijn nog half dicht :p

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 21:38

Echt schattig!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 21:44

Awwhh <3

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 21:46

Hoe bevalt het moederschap trouwens? Ik ben zo ontzettend zenuwachtig xD ik ben bang dat ik de bevalling zal missen door mijn werk ofzo...

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-16 22:14

De bevalling zelf vond ik echt heel erg spannend en ik was blij dat er 2 nuchtere mannen bij waren :') Maar dat kwam vooral doordat nummer 1 dood was. Dus bij de andere 4 zat ik elke keer meteen van; leeft hij wel?! Dat was vrij stressvol.
De eerste dagen vond ik daarom ook vrij spannend. Omdat ze nog zo kwetsbaar zijn. Maar uiteindelijk is het alleen maar hartstikke leuk! :D

Bij onze vorige nestjes was ik nog erg jong dus heb dat niet zo meegemaakt als nu.

Tijdens je werk... Tsja dat kan gebeuren. Toch is er bij ons nog nooit een poes bevallen wanneer we niet thuis waren. Maar Sienna is sowieso een kat die graag echt bij ons is en steun zoekt, dus dat zal ook mee spelen. Zij lijkt wel echt gewacht te hebben tot iedereen thuis was. Want toen mijn moeder als laatste thuis kwam, begon ze.
Maar je weet het natuurlijk nooit! De laatste dagen van de dracht moet je gewoon heel alert zijn en als je merkt dat er iets veranderd gewoon veel bij je poes zijn. Of iemand regelen. Het gaat natuurlijk 9 van de 10 keer gewoon goed en dan hoef je niets te doen. Maar je zal net niet aanwezig zijn als het fout gaat.. Dat zou ik vreselijk vinden.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 22:21

Ik heb gelukkig een kennis die ook Noorse Boskatten fokt in de buurt, ik kan altijd met mijn vragen bij haar terecht en denk dat als er iets misgaat zij mij wel kan assisteren daarbij. Ik vind het inderdaad het ergste als ik niet thuis ben op dat moment. Ik werk erg veel wat het gewoon heel lastig maakt. Nu even "vrij" omdat ik thuis zit met gekneusde ribben en daarna een weekje israel.

maar de bevalling... ik ben dolgelukkig als dat voorbij is := ik weet dat Ginger een goede moeder zal zijn omdat ze dat ook al was voor Sonic <3

op deze foto was Ginger 6 maanden jong. Dat mormel was mijn opvangkitten. Ze liet hem dus echt gewoon "drinken"... Er kwam alleen niks uit :+

Afbeelding