(ok, ik volg, maar zeg maar dat ze al een huisje heeft!)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus dan worden ze wazig. Ik denk dat als ik mijn spiegelreflex gebruik het wel lukt (desnoods handmatig scherpstellen) maar we willen ze nog niet te vaak en te lang vasthouden. Dit was echt even snel. Maar foto's met mijn spiegelreflex komen ook nog wel als ze ieeetsjes groter zijn
SVRL schreef:![]()
![]()
![]()
Ik zit hier halstarrig de foto's aan mijn vriend te tonen, maar het helpt niets, zucht. Meneer zegt dat hij een bordje "zoo" aan de deur gaat zetten en inkom gaat vragen als ik nog een dier erbij neem.![]()
2 honden, 3 paarden en 1 kat is nu toch echt niet veel, er kan gerust nog wel wat bij voor mij.
. Ik spreek uit ervaring. Gezellige boel hier die allemaal fijn met elkaar overweg kunnen. Héérlijk! SVRL schreef:![]()
![]()
![]()
Ik zit hier halstarrig de foto's aan mijn vriend te tonen, maar het helpt niets, zucht. Meneer zegt dat hij een bordje "zoo" aan de deur gaat zetten en inkom gaat vragen als ik nog een dier erbij neem.![]()
2 honden, 3 paarden en 1 kat is nu toch echt niet veel, er kan gerust nog wel wat bij voor mij.
2 paarden (oke, niet aan huis, maar toch...) 4 katten, 2 konijnen en 4 kippen, in een rijtjeshuis
Hond ontbreekt nog, maar da's niet echt te doen, te weinig thuis. 

Maar dat kwam vooral doordat nummer 1 dood was. Dus bij de andere 4 zat ik elke keer meteen van; leeft hij wel?! Dat was vrij stressvol.
ik weet dat Ginger een goede moeder zal zijn omdat ze dat ook al was voor Sonic