Eitjes schouwen met Aura... Not gonna happen

Ze is absoluut niet tam (sterker nog, een van mijn meest verlegen vogels), maar wanneer ze eitjes of babies heeft kun je een bom laten ontploffen. Ze laat ze niet in de steek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, heb je wel wat kunnen zien?
Voor de rest heb ik haar maar met rust gelaten. Ze weet heel goed wat ze moet doen, dus ik heb er verder wel vertrouwen in. Ze zal nooit proberen om te bijten, maar ze blijft gewoon als een blok zitten en duwt gewoon terug wanneer je haar voorzichtig aan de kant wilt zetten 
Dat heb ik nog nooit eerder gehoord! Ik vind mijn stem echt vreselijk haha 
Ik moet zeggen dat haar zoon het tot nu toe ook supergoed doet met zijn nestje! Wanneer Aura wat ouder word, hoop ik een dochter van haar aan te houden ter opvolging.
Maar ze zal je gelukkig nooit wat doen!
Het is altijd weer een heel gevecht om ze daar mee op te laten houden voor de kleintjes geboren worden. 
Jeetje, Cheyanne! Sinds de laatste keer dat ik berichtjes van je gelezen hebt, heb je je vlucht valkjes aardig uitgebreid.. en wat een knappe koppels zeg
(het is dat we al 3 kooien in de huiskamer hebben, anders had ik zo een kleintje bij je willen reserveren 
Alleen het kopje thee ontbreekt nog!
Geweldige foto!
Knappe mama's! Targaryen schreef:Wat een geweldige foto!
Gekke vraag misschien hoor, heb ook niet alles doorgelezen, maar zoeken de vogels zelf hun partner uit of koppel jij ze?
) maar ach, uiteindelijk gaat het me er om dat zij gelukkig zijn.
Ze zitten allemaal qua datum erg dicht op elkaar 
zijn van de man?
Ze vormen meestal koppels voor het leven, dus ze laten zich meestal (er zijn uitzonderingen
) niet dekken door een andere man.