Eoweyn_x schreef:Fiona hier heeft sinds 2 dagen ontdekt dat ze kan klimmen. Ja, ze klimt tegen een 1.20 renpaneel op, bijt het net stuk en peert 'm.
hoe dan???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eoweyn_x schreef:Fiona hier heeft sinds 2 dagen ontdekt dat ze kan klimmen. Ja, ze klimt tegen een 1.20 renpaneel op, bijt het net stuk en peert 'm.
nientje78 schreef:Leuke nijnen hieronder, vooral de foto waar hij eroverheen gaatmiste ook wat commentaar
Ramiro schreef:nientje78 schreef:Leuke nijnen hieronder, vooral de foto waar hij eroverheen gaatmiste ook wat commentaar
Dacht dat die foto geen verdere uitleg nodig hadHannibal is een beetje van het 'ik zie wel waar het schip strandt'. Ik dacht hier inderdaad een mooie barricade gemaakt te hebben, maar helaas. Hij springt gewoon en klimt dan het laatste stukje omhoog.
Ze houden me hier ook goed bezig, niet echt ontsnappen, want ze lopen toch al los, maar ze weten wel alle plekjes te bereiken waar ze eigenlijk niet horenIk ben haar vaak kwijt, eerste keer dat ik Lolita niet kon vinden lag ze languit op mijn bed, paar weken geleden zat ze in de voorraadkast in de garage op de tweede plank
Mevrouw heeft er ook een handje aan om via de bank op de vensterbank te springen, zodat ze naar buiten kan kijken (zie foto beneden). Nu heb ik er mijn handen vol aan om ze uit mijn bloemenperk te houden. Ik heb hier draad gespannen, maar Lolita trok deze gewoon in zn geheel uit de grond. Nu heb ik dit steviger vastgezet, maar ze zijn erachter dat als ze zich helemaal lang maken ze zichzelf door de vierkantjes heen kunnen laten vallen. Ach ja, hoef me tenminste niet te vervelen
![]()
1.20 springen geloof ik trouwens wel. Mijn vorige konijn sprong altijd over de draad van een dikke meter ofzo, de andere lukte dat niet dus die bleef zielig in de ren zitten kijken.
Isaboy schreef:hier springt meneer ook overal overheen moet hem soms wel 10 x uit de keuken vissen omdat hij over de plank is heen gesprongen en het kattenvoer aan het opvreten is
hij doet serieus alsof hij nooit te eten krijgt draak. Tegenwoordig als ik aan kom lopen springt hij razendsnel weer terug hij weet dondersgoed dat het niet mag.
En continu bedelen om eten doen die van jullie dat ook ?
love_animals schreef:hahaha zat ze op je bed ! echt schattigmijn konijn is er nu ook achter gekomen hoe hij moet ontsnappen uit zijn kooi en gisteren had hij een eerst ontmoeting met de kat en wie was er bang denk je niet hij hoor maar de kat
hij rende achter haar aan en die kat zielig in een hoekje kruipen maar stiekem naar zijn kooi toe sluipen omdat zij ook wel super nieuwschierig was naar dat rare beest wat haar achterna zat haha
IrishCold schreef:Hallo sorry dat ik zo kom binnen vallen. Ik had een vraag en ik denm jullie weten dat vast wel.
Mijn vriend en ik willen onze konijnen buiten houden in hok met ren. Ik heb gelezen op internet dat er gaas onder het hok moet. Dat hebben we. Maar hoe maken jullie een houdini vrij hok waar ze dus niet uit kunnen ontsnappen? Bokkers met fotos? Of met how to fotos?