Mlies schreef:Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met de Bracco Italiano? En dan met name met andere takken van sport dan het jagen.
Kennis van me doet er canicrossen, steppen en bikejoring mee

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IngeN86 schreef:ingeb0rg schreef:Jullie krijgen tenminste nog voldoendes haha. Als ik met mijn lab naar de show zou gaan zou ik uitgelachen worden en een kwalitatief uitermate teleurstellend mee naar huis krijgen
Haha zeker field trial of mix met showlijn?
Ivy heeft vanaf 9 maanden maar 6 shows gedaan in NL.. 3x 1u achter elkaar in jeugd dus jeugdkampioen en verder 1x BOS en 2x BOB en nu dus NL kampioen. Heeft ze snel gedaan gelukkig.
Komend seizoen hopelijk wat B diploma's halen. Vorig seizoen niet ingeschreven, dacht dat ze vroeger loops zou worden..
Mlies schreef:Oei, dat durf ik niet te zeggen met zekerheid. Het zijn wel echte couch potato's. Slapen vinden ze ook meer dan prima.Hoe zit het met hun jachtdrift als er niet mee gejaagd wordt? Is dat een beetje onder controle te houden?De bedoeling is dat het een speurhond wordt en daarnaast lekker wandelmaatje, huishond, etc.
ingeb0rg schreef:Haar moeder is Amerikaanse show en echt een super mooie hond, maar haar vader is inderdaad een field trial en raad eens? Mevrouw heeft helemaal niks van haar moeder meegekregen, lijkt in alles op twee druppels water op haar vader. Haar talent voor het werken en haar uiterlijk, ze is net 21 kilo, lange staart, lang lijf en heel hoog op d'r poten. Niks aan te doen, ik heb d'r om te werken en ze werkt subliem!
We hebben in september een KNJV B gehaald, hebben zondag een workingtest voor het goede doel, de pink workingtest voor het eerst op B niveau dus spannend haha. Dan 20 maart de clubdiplomadag bij ons in de buurt om weer een beetje in het ritme te komen. Ik zit ook met een tuttebel die loops word, dit jaar word ze eind juli loops, dus middenin het seizoen, ik hoop nog een KNJV B te halen eind augustus of september dat ik misschien van het najaar kan gaan mappen.
Jaar erop in mei als ze dan loops wordt wordt ze gedekt dus dat seizoen wordt niks, en dan zit ik als het meezit zelf weer met een pup uit het nest wat ik dus zelf gefokt heb![]()
Maar shows, nee die doen we niet hahawel jammer maar het heeft totaal geen toegevoegde waarde aangezien ze alles van haar vader meegekregen heeft..
_San87_ schreef:Mlies schreef:Oei, dat durf ik niet te zeggen met zekerheid. Het zijn wel echte couch potato's. Slapen vinden ze ook meer dan prima.Hoe zit het met hun jachtdrift als er niet mee gejaagd wordt? Is dat een beetje onder controle te houden?De bedoeling is dat het een speurhond wordt en daarnaast lekker wandelmaatje, huishond, etc.
De honden van mijn kennis worden namelijk ook zeker voor de jacht gebruikt.