V.l.n.r. Chewy (broertje), Sansa (zusje), Kayuh, Monty (moeder) en Sky (vader).
Zoals jullie zien, was Kayuh errug blij om iedereen weer te zien
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dat vroeg om foto's!

toen ik nog thuis woonde heb ik mij iemand een keer echt een klap verkocht ik was zo kwaad, ze gooide precies een rotje voor zijn neus. Nou toen was het helemaal gedaan, ik was wel echt beduusd van mijzelf want ik ben helemaal niet zo

Lisitano schreef:Hahaha!
Manu was ook altijd super braaf, en uiteindelijk toen hij een maand of 10 was dacht mijn ex er zelfs over hem weg te doen. Verschrikkelijk was ie. Ik ben blij dat ik door gezet heb maar oehhh.
Hij werd groot en sterk, kon uren rennen en hij testte alles uit. Het is een fijne hond maar hij daagt zichzelf en daarmee jou enorm uit en je moet echt overal ogen hebben om dat in goede banen te houden.
Dat ding zat goed vast ook, uiteindelijk had hij hem en hij was zó trots. Die bek, daar kan echt niets tegenop 
Hij is een once-in-a-lifetime-hond.
dus we gaan er maar een kinderslot op zetten
. Buiten begint ze te puberen. Aan de lijn luisterd ze redelijk soms wat trekken maar ala das nog te overzien. Zodra ze los is ben ik niet meer interessant. Het enige wat dan werkt is op de grond zitten en haar compleet negeren. Maar ja met min 5 is dat niet zo lekker
dus ze loopt alleen nog los op de omheinde stukken. Voor de lange wandelingen gebruik ik mijn longeerlijn, dan heeft ze alsnog de ruimte